19:23|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آبان 1396 - 23:45
کد خبر: 7521

طرح اولیه سریال آداخلی۳ آماده بود

سریال آداخلی علاوه بر استان آذربایجان غربی در سایر استانها هم که پخش شد با استقبال مخاطبان روبرو شد و دلیل این ارتباط بیننده با سریال فضای بومی ، بازی روان بازیگران و از همه مهمتر فیلمنامه ایی بود که جرقه آن بر اساس یک داستان واقعی زده شده بود

طرح اولیه سریال آداخلی۳ آماده بود

 محسن خدابنده نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تلویزیون در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز به معرفی خود پرداخته و به اغاز فعالیت هایش اشاره و گفت: متولد سال 1354 در تبریز و در حال حاضر مشغول به تحصیل در زمینه فیلم سازی هستم، آغاز فعالیت ها به سال 72 در زمینه تئاتر بازمی گردد واز سال 73 نیز در نمایش حیدر بابا در قالب بازیگر وارد عرصه بازیگری شدم.
خدابنده اغاز حرفه ای و جدی خود در عرصه فیلم را از سال 76 دانسته و افزود: شروع فعالیت ها با تلویزیون نیز به سال 79 و با تلویزیون تبریز و شبکه دو، خبر و مراکز استان ها به فعالیت پرداختم.
بازیگر، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تلویزیون در خصوص فیلم و سریال هایی که برای شبکه استانی اذربایجان غربی ساخته گفت: اولین همکاری با استان با عنوان مجموعه طنز "گوروش" و بعد آن میتوان به "آداخلی1، بخت ور ،"آداخلی 2 "و "نشون به اون نشون" اشاره کرد.
وی در اشاره به مشکلات عرصه فیلم و کمبود تولیدات استانی  ابراز کرد: اصلی ترین دلیل کمبود تولیدات استانی را می توان به سبب مسائل و مشکلات مالی دانست، و متاسفانه بودجه ای که همواره برای تولید فیلم های استانی در نظر گرفته می شود قابل مقایسه با بودجه اختصاصی پایتخت نیست واز نظر کمی بودجه در این راستا دخیل و اثرگذار است؛ کمبود بودجه باعث لطمه کیفی نیز به تولیدات استانی می شود.
خدابنده به کسانی که علاقمند به حضور در عرصه فیلم و بازیگری هستند توصیه کرد: اولا ورود به این عرصه را توصیه نمی کنم! ولی کسانی که علاقمند هستند نیاز مند اموزش های لازم برای ورود به این حرفه می باشند و باید بدانند که به بازیگری به عنوان یک حرفه برای منبع در آمد نگاه نکنند.
وی در اشاره به عوامل محبوبیت سریال آداخلی بین بینندگان اظهار کرد: سریال آداخلی علاوه بر اذربایجان غربی در سایر استان ها نیز با استقبال خوبی روبه رو شده که دلیل ان به سبب اینکه فیلمنامه از داستان اصلی برگرفته شده و نیز بازیگران دارای بازی روانی داشتند واز بازی مصنوعی دوری شده می دانم، که سبب شد بیننده بتواند با فیلم همزاد پنداری کند همچنین فضای سنتی و روستایی نیز در این عرصه تاثیرگذار بوده است.
خدابنده در خصوص تولید آداخلی ۳ نیز بیان کرد: سری سوم اداخلی چندی پیش از سوی مسولین سفارش داده شد که من نیز طرح و داستان کلی برای ان را نوشته ولی با توجه به عوض شدن سلایق و افراد هنوز به مرحله تولید نرسیده و در حد یک طرح و داستان مانده است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

صبا
1400/03/31 - 05:02

فیلماتون خیلی خیلی عالی هستن خسته نباشی و خدا قوت

پریچهر
1399/06/08 - 11:35

واقعا عالی هستی