09:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مهر 1396 - 18:09
کد خبر: 7508

نیازی در ورود کمیته اخلاق به موضوع مهدی کیانی نبود

این موضوع از یک شوخی نابجا و یا یک اتفاق سرچشمه گرفت و به نوعی عمل بچگانه ای رخ داده بود؛ خود باشگاه تراکتورسازی این 2 بازیکن را با جریمه مالی مواجه کرد و نیازی نبود که کمیته اخلاق به این موضوع وارد شود.

نیازی در ورود کمیته اخلاق به موضوع مهدی کیانی نبود

کاظم محمودی سرپرست و عضو کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز درگفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در رابطه با محرومیت مهدی کیانی و عارف آغاسی دو بازیکن این تیم اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز به صدور این حکم اعتراض کرده است؛ آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز طی نامه ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعتراض خود را نسبت به صدور این حکم اعلام کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای بخشش محرومیت کیانی کاپیتان تراکتورسازی گفت: این موضوع از یک شوخی نابجا و یا یک اتفاق سرچشمه گرفت و به نوعی عمل بچگانه ای رخ داده بود؛ خود باشگاه تراکتورسازی این 2 بازیکن را با جریمه مالی مواجه کرد و نیازی نبود که کمیته اخلاق به این موضوع وارد شود.

عضو کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: طی نامه ای که ارسال شده تمامی موارد مورد نظر ذکر شده است و امیدواریم که این محرومیت با کاهش یا تعلیق رو به رو شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید