01:12|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مهر 1396 - 23:13
کد خبر: 7489

دشمن توان حمله به کشورمان را ندارد

سمت هیچ رئیس و مدیری برایش باقی نخواهد ماند و هیچ احدی با سمت خود نمرده و دفن نمی شود و فقط فعالیت های او و خدماتی که برای تسهیل در زندگی مردم انجام می دهد، باقی خواهد ماند و لاغیر.

دشمن توان حمله به کشورمان را ندارد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اعلام کرد: سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نخبگان و مخترعین برای مقابله با دلال ها، باید مورد توجه قرار گرفته و مسئولان در مقابل انحصار برخی مسائل توسط این دلال ها بایستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن ما یعنی آمریکا توان نظامی و حمله به ما را ندارد ولی مردم ما و مسئولانمان از روی عدم غفلت باید تمام حرکات آن ها را مد نظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بابت زحمات ویژه استاندار سابق آذربایجان غربی از ایشان کمال تشکر را داشته و از پروردگار خواستار فعالیت هرچه بهتر آقای شهریاری استاندار جدیدمان را داریم تا در راستای بهبود استان تلاش کند.

وی افزد: سمت هیچ رئیس و مدیری برایش باقی نخواهد ماند و هیچ احدی با سمت خود نمرده و دفن نمی شود و فقط فعالیت های او و خدماتی که برای تسهیل در زندگی مردم انجام می دهد، باقی خواهد ماند و لاغیر؛ هر مدیری که عمل او قرب الهی داشته باشد ثواب بوده و هرکس عملی غیر از آن انجام داده باشد با غضب خداوند متعال رو به رو خواهد شد.

مهدی قریشی گفت: تشکر و قدردانی از خانواده و به خصوص پدر و مادر از نشانه های یک خانواده اسلامی است و قدردانی نکردن نشانه عدم توبه از گناه می باشد پس به فرزندان خود شکر گزاری و قدردانی را بیاموزید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید