19:13|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مهر 1396 - 22:06
کد خبر: 7480

تعداد گردشگران استان افزایش یافته است

مجموع اقامت کنندگان در استان در شش ماه اول سال95 هشتصد و سیزده هزار و228 و در شش ماهه اول سال 96 نیز این عدد به هشتصدو پنجاه و شش هزار803 رسیده است که نسبت به سال قبل از افزایش برخوردار بوده است.

تعداد گردشگران استان افزایش یافته است

جلیل جباری مدیر عامل میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز با اشاره به امار گردشگران در نیمه اول سالجاری و مقایسه با سال قبل اظهار کرد: مجموع اقامت کنندگان در استان در شش ماه اول سال95 هشتصد و سیزده هزار و228 و در شش ماهه اول سال 96 نیز این عدد به هشتصدو پنجاه و شش هزار803 رسیده است که نسبت به سال قبل از افزایش برخوردار بوده است.

جباری در ادامه به آمار بازدید از مکانهای تفریحی ، توریستی و موزه ها پرداخت و افزود: این آمار در شش ماهه اول سال 95 را دو میلیون و نهصدو نودوهفت هزار431 نفر که در شش ماهه اول سال 96 نیز دو میلیون و هشتصد وچهارده هزار و239 نفر می باشد.

 

وی عهده دار اصلی طرح احداث موزه دفاع مقدس را دفتر نشر آثار دفاع مقدس استان دانسته و ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان در این طرح به عنوان دستگاه همکار مشارکت  داریم واز منابع استانی مبلغ 300 میلیون اعتبار موزه دفاع مقدس هزینه کرده ایم.

 

مدیر عامل میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان غربی در خصوص موزه دفاع مقدس اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی در راستای این مشارکت یکسری دستگاه های نمایش دهنده، ویترین و فضاهای نمایش را در جهت طرح محتوایی که از سوی دفتر نشر آثار صورت گرفته انجام داده ایم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید