14:14|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396 - 22:14
کد خبر: 7466

مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری ارومیه/فوتبالی که نیازمند سرمایه گذاران خصوصی است

مبحث ورزش در استان آذربایجان غربی موضوعی کم طرفدار از سوی مسئولان و پر طرفدار از سوی مردم قلمداد می شود و به آن توجه خاصی نمی شود؛ یکی از مهم ترین و قابل اعتناترین اولویت ها در ورزش وارد شدن بخش خصوصی بر ورزش و سرمایه گذاری در آن است

مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری ارومیه/فوتبالی که نیازمند سرمایه گذاران خصوصی است

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ مبحث ورزش در استان آذربایجان غربی موضوعی کم طرفدار از سوی مسئولان و پر طرفدار از سوی مردم قلمداد می شود و به آن توجه خاصی نمی شود؛ یکی از مهم ترین و قابل اعتناترین اولویت ها در ورزش وارد شدن بخش خصوصی بر ورزش و سرمایه گذاری در آن است.

ارتباط بخش خصوصی با ورزش درآذربایجان غربی بسیار کمرنگ می باشد و از سوی دیگر درست است که مسئولان دولتی گاها به ورزش اهمیت می دهند اما این حمایت ها هرگز در خور شایسته استان ورزش دوستی همانند آذربایجان غربی نیست.

تیم های فوتبال و والیبال شهرداری ارومیه بزرگترین و مطرح ترین تیم های ورزشی آذربایجان غربی می باشند که به ترتیب در سوپرلیگ والیبال ایران و لیگ دسته دوم فعالیت دارند ولی مشکلات عدیده ای که در این میان وجود دارد سبب ایجاد اختلالاتی در این تیم ها شده است.

هرگز نمی توان پرطرفدار بودن فوتبال و والیبال را در ایران و جهان کتمان کرد چرا که فوتبال و والیبال جزو پر طرفدار ترین شته های ورزشی دنیا می باشند؛ تیم های فوتبال و والیبال شهرداری ارومیه با توجه به علایق موجود تشکیل یافته اند؛ حضور نهادهای دولتی در تیم های ورزشی بسیار مغتنم و با ارزش می باشد، اما زمانی که یک نهاد دولتی در عرصه ورزش قهرمانی قدم می نهادد باید به احسن ترین نحو ممکن این عمل را انجام دهند.

از فصل ورزشی فوتبال لیگ دسته دوم و شروع تمرینات تیم فوتبال شهرداری ارومیه بیش از 3 ماه می گذرد؛ تیم فوتبال شهرداری ارومیه علی رغم اینکه با مشکلات جدی و فراوانی دست و پنجه نرم می کند و حتی لیگ را با یک شکست فنی آغاز کرده در پرداخت حق قرارداد بازیکنان نیز ناکام مانده است.

طبق ادعای هادی کاپیتان تیم فوتبال شهرداری ارومیه با گذشت بیش از 3 ماه از فصل فوتبالی هنوز هیچگونه دریافتی از قرارداد خود با تیم را نداشته اند! قطعا اگر بازیکنان پولی بابت قرارداد خود دریافت نکنند نمی توانند با روحیه خوبی در میدان مسابقه حاضر و نتیجه خوبی کسب کنند که این مورد در نتایج تیم شهرداری ارومیه تاثیرگذار بوده و نتوانسته اند نتایج خوبی را کسب کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید