15:48|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1396 - 20:42
کد خبر: 7464

زمین های بسیج با اجرای قانون به مردم بازخواهند گشت

نزدیک به یک هزار نفر مردم مذهبی، متدین، انقلابی، و جبهه رفته به عنوان نام بسیج زمین هایی را خریداری کرده اند و با استعلام انجام شده نشان داده شده است که این زمین ها از آن مردم بوده و دارای سند می باشد.

زمین های بسیج با اجرای قانون به مردم بازخواهند گشت

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص مشکل به وجود آمده در زمین های بسیج گفت: نزدیک به یک هزار نفر مردم مذهبی، متدین، انقلابی، و جبهه رفته به عنوان نام بسیج زمین هایی را خریداری کرده اند و با استعلام انجام شده نشان داده شده است که این زمین ها از آن مردم بوده و دارای سند می باشد.

وی ادامه داد: بعد از خرید و تفکیک این زمین ها منابع طبیعی با نگارش نامه ای این زمین ها را زمین ملی می نامد و ثبت اسناد نیز جلوی آن ها را می گیرد؛ با اقدامات انجام شده با ماده واحده قصد بازگرداندن این زمین هارا داریم، با قانون رفع موانع تولید نیز این زمین ها قابل برگشت می باشند و با هماهنگی های انجام شده قرار بر برگزاری جلسه ای برای حل مشکلات این زمین ها شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یک کارشناس منابع طبیعی به نقشه های 80 سال قبل استناد کرده و این زمین ها را به نام منابع طبیعی اعلام کرده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید