16:48|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396 - 21:59
کد خبر: 7450

درد دل مردم استانمان را بشنوید

آقای شهریاری ما در موقعیت جغرافیای بسیار مناسبی هستیم که این نعمت نصیب هر استانی نشده و آن هم مرز بودن ما با 3 کشور ترکیه، عراق و آذربایجان است، اما بستر مناسبی برای استفاده های بهینه از این موقعیت برای ما وجود ندارد.

درد دل مردم استانمان را بشنوید

سرویس سیاسی باریش گزارش می دهد:

پس از کش و قوس های فراوانی در رابطه با انتخاب استاندار استان آذربایجان غربی امروز 22/07/96 روز معارفه استاندار جدیدمان می باشد که تمام نگاه ها برای پیشرفت و آبادانی استانمان به فرد جدیدالانتخاب است.

آقای محمد مهدی شهریاری، ضمن خوش آمدگویی خدمت ورودتان به شهرمان و آغاز فعالیت خود در راستای سمت استانداری، مردمان این منطقه مرزی مطالباتی از شما دارند که پس از تلاش های خود امروز چشم امیدشان به شما است؛

مردم شریف آذربایجان غربی که با ادیان مختلف و رنگارنگی در کنار هم مشغول به زندگی و کار و تلاش هستند، با خشک شدن قلب استان یعنی دریاچه شان نگرانی های زیادی بابت آینده این منطقه دارند؛ درخواست اول ما رسیدگی به تزریق بودجه و احیاء دریاچه ارومیه می باشد، با زنده شدن دریاچه ما، امید دوباره ای به قلب مردممان باز میگردد.

آقای شهریاری، جوانان استان ما دارای پتانسیل بالایی برای تلاش و کار هستند اما مشکلات استخدامی و شغلی در این استان بسیار بالا است؛ جوان امروز استان ما برای پیشرفت زندگی خود و تشکیل خانواده نیاز به یک شغل اساسی و ثابت دارد تا نگران آینده خود نباشد.

آقای استاندار، کشاورزان ما به معنای واقعی زحمت  کشانی هستند که این روزها برخی از آنان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، آنان پشتیبانی ندارند تا بتوانند محصولات خود را به شهرهای دیگر و یا کشورهای همسایه صادر کنند، مشکلات آنها نبود مشتری است وگرنه در کجای ایران سیب یا انگور یا میوه های خاصی مانند میوه های ما پیدا می شود؟

جناب استاندار: شهرک های صنعتی ما وضع خوبی ندارند، موقعیت بازار آن ها مناسب نیست، به فکر پیشرفت روز افزون آن ها و افرادی که در آن جا مشغول کار هستند باشید، تعداد افراد بیکار استان ما کم نیست، نگذارید به آمار آن ها اضافه شود.

آقای شهریاری ما در موقعیت جغرافیای بسیار مناسبی هستیم که این نعمت نصیب هر استانی نشده و آن هم مرز بودن ما با 3 کشور ترکیه، عراق و آذربایجان است، اما بستر مناسبی برای استفاده های بهینه از این موقعیت برای ما وجود ندارد تا بتوانیم ارز بیشتر و مناسب تری وارد مملکت خویش کنیم تا چرخه اقتصادمان رو به بهبودی رود.

و در پایان باید بگوییم با اینکه استان ما پر از فرصت های مناسب سود دهی است، اما سرمایه گزاران داخلی و خارجی خیلی به استان ما توجه خاصی ندارند و ما را مورد کم لطفی خود قرار می دهند؛ امید ما برای بهبودی وضعیت معیشتی و مالی و پیشرفت روز افزون استانمان از امروز به شما است و این را بدانید مردم خونگرم و مهمان نواز استان آذربایجان غربی تا آخرین روز فعالیت شما در کنارتان خواهند بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید