20:44|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396 - 20:58
کد خبر: 7448

مجازات یکساله برای دارندگان ویزای تقلبی/زائران اربعین فریب ویزا های تقلبی را نخورند

بالای یکسال در قانون برای افراد که از ویزای غیر قانونی استفتده کنند مجازات در نظر گرفته شده است واز زائران درخواست می کنیم که برای مبلغی ناچیز خود را درگیر چنین مشکلی نکنند و حتما از طریق دفاتر مجاز زیارتی حج و زیارت  اخذ ویزا کنند.

مجازات یکساله برای دارندگان ویزای تقلبی/زائران اربعین فریب ویزا های تقلبی را نخورند

محمد رضا ندیری، مدیر کل سازمان حج وزیارت آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، بااشاره به مزایای ویزای انفرادی ابراز کرد:نیاز ی به تجمع در کنار مرز و ایجاد ازدحام نمی باشد و می توانند به هر تعداد که بخواهند از مرز رد گردند واز سویی آزاد و مختار هستند از هر مرزی که تمایل دارند از کشور خارج گردند.

ندیری در خصوص قیمت ویزای اربعین افزود:همانند سال گذشته که به قیمت 40 دلار بود امسال نیز ویزا به همان قرار است و افزایشی نیافته و قیمت افزایش دلار سبب افزایش میزان مبلغ پرداختی شده است، مبلغ بیمه نیز همانند سال پیش 18800تومان است و افزایشی در این باره نیز صورت نگرفته است.

مدیر کل  حج و زیارت آذربایجان غربی تاکید کرد: ویزاهایی دارای اعتبار هستند که از طریق سامانه سماح و دفاتر حج و زیارت خریداری می شوند و افرادی که اقدام به خرید ویزای قاچاق می کنند در مرز دستگیر خواهند شد.

 وی در خصوص مجازات افرادی که اقدام به خریداری ویزای قاچاق می کنند ابراز کرد: بالای یکسال در قانون برای افراد که از ویزای غیر قانونی استفاده می کنند مجازات در نظر گرفته شده است واز زائران درخواست می کنیم که برای مبلغی ناچیز خود را درگیر چنین مشکلاتی نکنند و حتما از طریق دفاتر مجاز زیارتی حج و زیارت  اقدام به اخذ ویزا کنند.

ندیری از زائران خواست که فریب افراد سودجو را نخورند و افزود: افرادی که با ادعای اسکان زائرین دست به ثبت نام میزنند ادعایشان کاملا کذب است و هیچ اسکانی وجود ندارد و برای تمامی زائرین در موکب ها اسکان خواهندشد.

مدیر عامل حج و زیارت استان در پایان افزود: پرواز ویژه اربعین در8 و15 آبان ماه از ارومیه صورت خواهد گرفت و افراد متقاضی می توانند از طریق دفاتر زیارتی در این خصوص اقدام نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید