14:44|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1396 - 19:03
کد خبر: 7443

ترامپ جز فحاشی حرف دیگری نزد

پس از سخنان ترامپ اکثر سران دنیا به او واکنش تندی نشان دادند و از ایران و برجام اعلام حمایت کردند و فقط تعداد محدودی از دشمنان جهان اسلام مانند رژیم غاصب صهیونیستی به ترامپ تبریک گفتند.

ترامپ جز فحاشی حرف دیگری نزد

مصطفی خاتمی امام جمعه اشنویه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه سخنرانی دیشب ترامپ اعلام کرد: دونالد ترامپ یک هفته قبل از سخنرانی خود درباره ایران تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی انجام داده بود تا به قول خودش سخنان تازه ای به گوش جهانیان برساند اما دیشب طی سخنرانی خود که رسانه ها منتظر اخبار متفاوتی بودند، جز فحاشی و حرف های رکیک و توهین به یک ملت شریف و با قدمت چیزی نشنیدند.

وی افزود: ترامپ به غیر از هتاکی و تکرار مکررات چیز دیگری برای گفتن نداشت؛ شخصیت ملت ایران در درجه بالایی قرار دارد و آن سخنان گزاف نسبت به ما دروغی بیش نبود.

امام جمعه اشنویه اعلام کرد: اگر تحلیل گران و کارشناسان سیاسی دو سخنرانی دیشب ترامپ و رئیس جمهور ایران را در کنار هم بگذارند خواهند فهمید که چه کسی انسان عاقلی است و چه کسی شخصی دیوانه؟ چه کسی دارای شخصیت بالا و دارای کلمات سیاسی است و چه کسی حرف های بیهوده و گزاف می زند؟ ترامپ از تاریخ و جغرافیای کشور ما خبر ندارد که خلیج فارس را خلیج عربی می نامد؟!

خاتمی در پایان با اشاره به واکنش های سران دنیا خاطرنشان کرد: پس از سخنان ترامپ اکثر سران دنیا به او واکنش تندی نشان دادند و از ایران و برجام اعلام حمایت کردند و فقط تعداد محدودی از دشمنان جهان اسلام مانند رژیم غاصب صهیونیستی به ترامپ تبریک گفتند و در واقع سخنرانی دیشب رئیس جمهور آمریکا هدیه ای بود برای بنیامین نتانیاهو.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید