10:52|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مهر 1396 - 19:54
کد خبر: 7433

اظهارات ترامپ سبب شرکت کمرنگ تیم های خارجی/تور آذربایجان در سطح فنی خوبی برگزار شد

به دلیل اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر شخصی به ایران سفر کند نمی تواند دوباره به آمریکا بازگردد موجب کاهش تیم های شرکت کننده شد؛ امسال 9 تیم خارجی در این مسابقات شرکت کردند که سال گذشته این آمار 20 تیم خارجی را شامل می شد و از سوی دیگر نیز عدم برگزاری مسابقات در زمان اصلی (اردیبهشت) در این امر موثر بود.

اظهارات ترامپ سبب شرکت کمرنگ تیم های خارجی/تور آذربایجان در سطح  فنی خوبی برگزار شد

میرمحمدرضا اسدی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص مسابقات دوچرخه سواری تور آذربایجان گفت: مرحله سی و دوم تور آذربایجان از روز یکشنبه 16 مهر از تبریز به سمت ارومیه حرکت کردند، اختتامیه مرحله اول و افتتاحیه مرحله دوم در استان آذربایجان غربی انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: سطح کیفی تور به دلیل متقارن بودن با مسابقات آسیایی و اینکه در تقویم فدراسیون جهانی آخرین ماه بود تعداد تیم های خارجی نسبت به دوره های قبلی کاهش یافته بود.

اسدی تصریح کرد: به دلیل اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه اگر شخصی به ایران سفر کند نمی تواند دوباره به آمریکا بازگردد موجب کاهش تیم های شرکت کننده شد؛ امسال 9 تیم خارجی در این مسابقات شرکت کردند که سال گذشته این آمار 20 تیم خارجی را شامل می شد و از سوی دیگر نیز عدم برگزاری مسابقات در زمان اصلی (اردیبهشت) در این امر موثر بود.

 رییس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: 5 تیم داخلی نیز در این مسابقات شرکت داشتند ولی در حالت کلی سطح مسابقات بسیار خوب و ایده آل بود و نسبت به سال گذشته منظم تر برگزار شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید