21:44|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مهر 1396 - 18:32
کد خبر: 7416

خداپرست جو سالن را عامل شکست تیم شهرداری ارومیه دانست

شاگردان ساسان خداپرست در هفته اول لیگ والیبال با نتیجه 3 بر 1 مقابل ایرانیان گنبد شکست را تجربه کردند تا با یک باخت تلخ  قدم در سوپر لیگ والیبال ایران بگذارند.

خداپرست جو سالن را عامل شکست تیم شهرداری ارومیه دانست

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست سوپر لیگ والیبال ایران در شهر گنبد با قضاوت حمید راهجردیان به مصاف تیم ایرانیان این شهر رفت.

شاگردان ساسان خداپرست در این مسابقه با نتیجه 3 بر 1 مقابل ایرانیان گنبد شکست را تجربه کردند تا با یک باخت تلخ  قدم در سوپر لیگ والیبال ایران بگذارند.

دو ست ابتدایی این مسابقه را ایرانیان گنبد به ترتیب با نتایج 25 بر 20 و25 بر 19 از آن خود کرد اما در ست سوم این دورناهای آذربایجان بودند که بر گنبدی ها فایق آمده و با نتیجه 25 بر 19 بر حریف خود غلبه کرد؛ در ابتدای ست چهارم تیم شهرداری ارومیه بازی را خوب شروع کرد و از حریف خود چند امتیازی پیشی گرفت ولی در ادامه قدرت میزان بر مهمان چربید و گنبدی ها با حمایت فوق العاده هواداران خود در ست چهارم بانتیجه 25 بر 20 بر حریف خود چیره شدند.

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه جو حاکم بر سالن را عامل شکست تیم خود دانست ولی با توجه به میانگین سنی شهرداری ارومیه و حضور بازیکنان با تجربه در ترکیب فیکس این تیم، دلیل قانع کننده ای برای شکست مقابل تیم تازه تشکیل شده ایرانیان گنبد مطرح نشده است.

شایان ذکر است تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوم سوپر لیگ والیبال ایران به مصاف تیم ملی نوجوانان که در قالب نام تیم نوشیدنی شمس وارد مسابقات والیبال ایران خواهد رفت؛ نکته جذاب این جدال حضور سه بازیکن ارومیه ای در تیم شمس به نام های مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته است.

دیدار این دو تیم روز چهارشنبه ساعت 16 در سالن غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید