17:44|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مهر 1396 - 19:48
کد خبر: 7366

تاسوعا و عاشورا بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد/امسال نظم بهتری در دسته های عزاداری برقرار بود

دستگاه های مربوطه با یکدیگر همکاری های لازم را داشتند و در این ایام به هیچ وجه مشکلات امنیتی به وجود نیامد ضمن آنکه با توجه به همکاری نیروی انتظامی نظم و نظام دسته های عزاداری بهتر شکل گرفت.

تاسوعا و عاشورا بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد/امسال نظم بهتری در دسته های عزاداری برقرار بود

حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص دهه اول ماه محرم گفت: از بارز ترین نقاط مثبت دهه اول محرم این بود که امسال نسبت به سال های گذشته نظم بهتری در هیئت ها و دسته های عزاداری برقرار و تعداد طبل میان عزاداران کاهش یافته بود.

وی ادامه داد: دستگاه های مربوطه با یکدیگر همکاری های لازم را داشتند و در این ایام به هیچ وجه مشکلات امنیتی به وجود نیامد ضمن آنکه با توجه به همکاری نیروی انتظامی، نظم و نظام دسته های عزاداری بهتر شکل گرفت.

داداش زاده تصریح کرد: تجمع لبیک یا حسین(ع) سال گذشته در سه شهرستان آذربایجان غربی برگزار شد، ولی با استقبال بسیار ضعیف روبه رو شد که خوشبختانه امسال در این تجمع تعداد حاضرین نسبت به سال گذشته سه برابر شده بود و افزون بر آن نیز، تجمع در اکثر شهرستان ها برگزار و همچنین باید اشاره داشت که تجمع لبیک یا حسین(ع) وحدت آفرین می باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی  آذربایجان غربی گفت: ائمه جمعه، فرمانداران و نیروی انتظامی همکاری مطلوبی را برای برگزاری مراسمات دهه اول محرم داشتند و موجب برگزاری هر چه بهتر این مراسمات شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید