09:08|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 مهر 1396 - 22:08
کد خبر: 7352

نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری ارومیه/آیا شهرداری زنگ تفریح دیگر تیم ها می شود؟

تیم فوتبال شهرداری ارومیه امسال برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده و خود را آماده مسابقات کرد؛ شهرداری ارومیه با سپردن هدایت تیم به سیروی بایرامی چهره نام آشنا و دروازه بان سال های دور تیم های ارومیه و تبریز عزم خود را با کادرفنی بومی برای کسب نتایج شایسته جزم کرد.

نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری ارومیه/آیا شهرداری زنگ تفریح دیگر تیم ها می شود؟

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم فوتبال شهرداری ارومیه امسال برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال ایران با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده و خود را آماده مسابقات کرد؛ شهرداری ارومیه با سپردن هدایت تیم به سیروی بایرامی چهره نام آشنا و دروازه بان سال های دور تیم های ارومیه و تبریز عزم خود را با کادرفنی بومی برای کسب نتایج شایسته جزم کرد.

مشکلات مالی که زبده ترین و بزرگترین مشکل سرخ پوشان در ابتدای فصل بود باعث شد تیم دیر بسته شود و تنها نقطه مثبت و قابل اتکا در تمرینات پیش فصل برگزاری اردو آماده سازی در سرعین و همچنین برگزاری دیدار دوستانه با گسترش فولاد تبریز بود ولی آنچنان که باید و شاید این آماده سازی ها و بازی دوستانه در نتایج تیم تاثیر گذار نبود.

در میان غوغای مشکلات تیم فوتبال شهرداری ارومیه در آستانه بازی هفته اول تیم فوتبال شهرداری ارومیه با پرسپولیس مشهد کارت بازی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری ارومیه صادر نشد و شهرداری نتوانست مقابل تیم مشهدی به میدان برود و دیدار هفته اول را با نتیجه 3 بر 0 مقابل حرف مشهدی واگذار کرد.

شهرداری در هفته دوم در زمین چمن خانه جوان به مصاف تیم کاسپین قزوین رفت و توانست با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یابد؛ همچنین تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم و چهارم مقابل نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز شکست را پذیرا شد تا به نوعی در بحران نتیجه فرو رود.

حال باید دید که مسئولان و سرمربی تیم چه چاره ای برای بهبود نتایج تیم در هفته های آتی خواهند اندیشید و چگونه با مشکلات تنها نماینده شهرستان ارومیه در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال فائق خواهند آمد!
لازم به ذکر است تیم شهرداری ارومیه هم اکنون با کسب 3 امتیاز از 4 بازی در رده دهم جدول قرار دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید