17:09|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مهر 1396 - 22:40
کد خبر: 7339

کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان‌غربی تجلی‌گر فرهنگ ایثار و شهادت است

کنگره ملی 12000 شهید آذربایجان غربی، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگودهی به جوانان از شهدا برگزار می شود.

کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان‌غربی تجلی‌گر فرهنگ ایثار و شهادت است

جبرائیل هوشمند مدیرعامل سازمان حفظ ارزش های دفاع مقدس در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، در خصوص کنگره ملی 12000 شهید آذربایجان غربی اظهار کرد: این کنگره در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری از سال 1374 شروع به کار کرده و از سال 1392 نیز تصمیم به برگزاری کنگره ملی 12000 شهید در استان گرفته شد و نظر بر این شد که با مساعدت مسئولان استانی و مجموعه های فرهنگی در استان آذربایجان غربی برگزار گردد.

هوشمند با اشاره به زمان برگزاری اولین جلسه سیاست گذاری کنگره ادامه داد: در سال 1395 اولین جلسه به ریاست استاندار، مشارکت 21 کمیته و به دبیر کلی فرمانده سپاه شهدای استان برقرار و از آن تاریخ کمیته های حاضر فعالیت های خود را در راستای کنگره سازماندهی نمودند.

وی هدف از برگزاری کنگره ملی 12000 شهید استان آذربایجان غربی اظهار کرد: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگودهی به جوانان از شهدا برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان حفظ ارزش های دفاع مقدس دستاوردهای این کنگره برای استان آذربایجان غربی اشاره کرد: یادمان های مختلفی به صورت ماندگار و ثابت در ارومیه و سایر شهرهای استان به عنوان نماد شهدای استان ایجاد می شود.

هوشمند به حضور مسئولان و مقامات عالی رتبه کشوری در این کنگره اشاره کرده و ادامه داد: سخنرانان حاضر از مسئولان ملی در این کنگره حضور دارند و در اجلاسیه نهایی نیز ریاست یکی از سه قوا به عنوان سخنران اصلی در کنار فرماندهان عالی رتبه سپاه حضور خواهند داشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید