07:23|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 مهر 1396 - 00:46
کد خبر: 7321

نظر دولت بر ادامه روند تغییرات در استانداران است

نظر بر این است که تغییرات ایجاد شده در استانداران ادامه دار باشد؛ این هفته استانداران جدیدی که در دیگر استان ها انتخاب شده اند معارفه خواهند شد و هفته بعدی استانداران دیگر استان ها مطرح خواهند شد.

نظر دولت بر ادامه روند تغییرات در استانداران است

سید هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص آخرین روند انتخاب استانداران کشور گفت: نظر بر این است که تغییرات ایجاد شده در استانداران ادامه دار باشد؛ این هفته استانداران جدیدی که در دیگر استان ها انتخاب شده اند معارفه خواهند شد و هفته بعدی استانداران دیگر استان ها مطرح خواهند شد.

وی با بیان اینکه قصد دولت تغییر در استانداری آذربایجان غربی است، گفت: شاید هنوز گزینه قطعی برای کرسی استانداری آذربایجان غربی مطرح نشده است و دلیل تاخیر نیز این مورد می باشد.

نماینده مردم ارومیه در رابطه با رویکرد دولت در انتخاب استانداران غیر بومی تصریح کرد: بعضا استانداران بومی به روابط خویشاوندی دامن زده و بر اساس آن نیروها را انتخاب می کنند که این مورد به عنوان دلیل انتخاب استانداران غیر بومی مطرح است.

بهادری ادامه داد: یکی از ایرادهای این مورد عدم شناخت استاندار غیر بومی در آن استان می باشد و باید به گونه ای باشد که هزینه شناخت استاندار غیر بومی را ندهیم؛ شخصی که در عمر خود استان آذربایجان غربی را ندیده و با زبان مردم آشنا نیست نمی تواند در این استان موفق باشد و در حالت کلی استاندار بومی برای آذربایجان غربی صلاح است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید