20:51|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مهر 1396 - 21:13
کد خبر: 7316

سریالی جدید درحال پیش تولید برای شبکه استانی می باشد

سریال"اوجامان" سریال  26 قسمتی که در مرحله انتخاب بازیگر و پیش تولید به تهیه کنندگی آقای فرزین صالحی می باشد و در پاییز 96 کلید خواهد خورد.

سریالی جدید درحال پیش تولید برای شبکه استانی می باشد

رامین اصغری قالقاچی نویسنده و کارگردان تلویزیون در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز، در معرفی خود گفت: متولد1351 درشهر ارومیه ، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و کارگردان رسمی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی می باشم که در زمینه نویسندگی و کارگردانی به فعالیت می پردازم.

اصغری درباره شروع اغاز فعالیت هایش در عرصه کارگردانی بیان کرد: شروع فعالیت ها به صورت حرفه ای در سال 1377 فیلم داستانی سرگشته تحت عنوان دستیار کارگردان در تلویزیون بازمی گردد و به مدت 10 سال در پروژه های مختلف ازجمله سریال شب های سبز،سریال باجاناقلار، دومان وبسیاری از سریال های داستانی به عنوان دستیار کارگردان، دستیار طراح صحنه، دستیار تصویر و طراح لباس به فعالیت پرداخته ام. و سرانجام در سال 84 اولین فیلم با عنوان کرامت بهار کارگردانی و نویسندگی نمودم.

نویسنده و کارگردان با اشاره به مجموع فعالیت هایش گفت: تعداد هشت کلیپ، یک تله فیلم ، دو فیلم نیمه بلند و دو عدد سریال در کارنامه هنری خود دارم.

اصغری درباره سریال "اوجامان" که در حال پیش تولید برای شبکه استانی آذربایجان غربی است اظهار کرد: این سریال 26 قسمتی که در مرحله انتخاب بازیگر و پیش تولید به تهیه کنندگی آقای فرزین صالحی می باشیم که در پاییز 96 کلید خواهد خورد.

 وی درخصوص تولیدات استانی  آذربایجان غربی ابراز کرد: علت عمده به کمبود بودجه بازمی گردد و اگر بودجه مورد نیاز  تامین گردد استان  توانایی تولید حتی سالانه دو یا سه عدد سریال  را می تواند داشته باشد زیرا از نظر نیروی انسانی و تجهیزات به بلوغ و توانایی کامل  در این زمینه رسیده است.

اصغری با توجه به وضعیت رو به بهبود شبکه استانی آذربایجان غربی در خصوص تولیدات استانی گفت: شبکه استانی آذربایجان غربی سالانه به صورت حتم به تولید یک سریال و 6 مستند می پردازد و نسبت به سالهای پیش از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

نویسنده و کارگردان تلویزیون سریال های که به زبان آذری تولید می گردند خوب ارزیابی نمود واظهار کرد: سریال زمانی که متناسب با فرهنگ بینندگان فیلم باشد می توانند با تمامی لوکیشن ها و صحنه ها، شخصیت های استانی و طرز لباس پوشیدن سبب علاقمندی بیشتر وارتباط گیری بیشتر می گردد.

وی در پایان تاکید کرد:امیدوارم دید جوانان به کارهای هنری با دید تخصصی و کسب مهارت  باشد زیرا صرف علاقه در این زمینه به تنهایی کافی نمی باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید