09:01|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1396 - 23:27
کد خبر: 7282

صدای نابودی دشمن می آید

ترامپ فکر کرده جهان هنوز هم جای هفت تیر کشیدن و گانگستر بازی است!

صدای نابودی دشمن می آید

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز حجت الاسلام و المسلمین مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در خطبه نماز جمعه روز اول محرم گفت: هدف امام حسین(ع) از واقعه کربلا امر به معروف و نهی از منکر بود. متاسفانه ما یکی از واجبات دینی مان را ساده گرفته ایم و این کار را انجام نمی دهیم. خداوند در قرآن می فرماید یکی از صفات مومنان امر به معروف و نهی از منکر است و خدای متعال انسان ها را با این عمل مورد عنایت و رحمت خود قرار می دهد. اگر این عمل در جامعه صورت نگیرد انسان های ناشایست در جامعه قدرت پیدا می کنند و فساد بیشتر می شود. حضرت علی(ع) می فرمایند: اگر تمامی اعمال حسنه یک طرف باشند و طرف دیگر امر به معروف و نهی از منکر، تمام اعمال حسنه در کنار طرف دیگر همانند یک قطره آب است.

سید مهدی قریشی در ادامه سخنان خود افزود: مسئله دوم هفته دفاع مقدس است. صدام ملعون در چنین روزی با تمام قوا به کشور ما حمله نظامی کرد ولی جوانان انقلابی و فداکار ایرانی به رهبری امام خمینی(ره) 8 سال از جان خود گذشتند و از وطن و ناموسشان دفاع کردند تا یک وجب از خاک سرزمینشان به دست دشمن نرسد. این ایام را به تمامی نیروهای مسلح از جمله ارتشی ها، سپاهیان، بسیجیان، نیروی انتظامی، سربازان گمنام و مرزبانان تبریک می گویم.

امام جمعه ارومیه اعلام کرد: مسئله بعدی شروع مدارس است و امیدواریم معلمان خوبمان در جهت تربیت و آموزش دانش آموزان عملکرد خوبی داشته باشند تا نسلی که در حال رشد کردن است تربیتی صحیح و درست داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع بعدی در رابطه با سخنان بیهوده دونالد ترامپ در سازمان ملل است که فکر کرده هنوز هم جهان جای هفت تیر کشیدن و گانگستر بازی است ! ترامپ مردم ایران را یاغی خطاب کرده اما بیایید تاریخ و گذشته دو کشور آمریکا و ایران را با هم مقایسه کنیم؛ در آمریکا یک عده ماجراجو که به دنبال طلا بودند به سرزمینی ناشناخته حمله ور می شوند و تمام سرخپوستان آن منطقه را که سال ها ساکن آنجا بودند را ظالمانه می کشند، همان طور که اکنون در فیلم های خودشان نیز به تصویر کشیده اند.

مهدی قریشی گفت: ویتنام، سومالی، مکزیک، گرنادا، جزایر هاوایی، افغانستان و عراق و... جایی را نمیتوانیم بیابیم که از خشم و تجاوز آمریکاییان در امان بوده باشد. اما ایران تا به حال به جایی حمله ور نشده و به کشوری تجاوز نکرده است تا قتل و خونریزی بیاندازد، ولو قبل از انقلاب و گذشته تر از آن.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: با حرف و سخن که نمی شود کسی را یاغی شمرد، باید این مسئله با عمل ثابت شود نه با حرف. صدای نابودی دشمن می آید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید