15:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396 - 21:24
کد خبر: 7274

هیئت سوارکاری آذربایجان غربی مشکلات مالی خاصی نداشته است

دو تیم از استان آذربایجان برای شرکت در مسابقات لیگ پرش کشوری معرفی شدند، در این مسابقات 6 استان حضور دارند و آذربایجان غربی جزو استان هایی است که با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده است.

هیئت سوارکاری آذربایجان غربی مشکلات مالی خاصی نداشته است

کاوه بابان رئیس هیئت سوارکاری استان آذربایجان غربی در گفت و با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص برنامه های هیئت سوارکاری برای روزهای آتی گفت: دو تیم از استان آذربایجان برای شرکت در مسابقات لیگ پرش کشوری معرفی شدند، در این مسابقات 6 استان حضور دارند و آذربایجان غربی جزو استان هایی است که با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده است.

وی ادامه داد:  علاوه بر مسابقات پرش کشوری که از اول سال 96 به صورت یک هفته  در میان برگزار شده است، کلاس هایی نظیر داوری و مربیگری زیر نظر هیئت سوارکاری برگزار و همچنین مسابقات کورس عشایری در منطقه آزاد ماکو برگزار شد و در مهرماه نیز مسابقات استقامت برگزار خواهد شد.

بابان با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی رژه با اسب برگزار می شود گفت: علاقه و استقبال از مسابقات سوار کاری بسیار مناسب و خوب است؛ هيئت سواركاري مشكل مالي خاصي نداشته است وعده هاي مناسبي از طرف اداره كل ورزش و جوانان جهت تامين زيرساختها و اعتبار لازم به هيئت داده شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید