22:48|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396 - 21:03
کد خبر: 7273

جودوکاران آذربایجان غربی تشنه رقابت و مسابقه هستند

در عرصه ورزش با مشکلات بسیار بزرگی مواجه می باشیم و اماکن ورزشی جودو به هیچ وجه در شان مردم و ورزشکاران استان آذربایجان غربی نیست؛ هیئت جودو استان تاب و توان اولیه خود را از دست داده و روز به روز ورزشکاران جودو از عرصه ورزش جدا می شوند.

جودوکاران آذربایجان غربی تشنه رقابت و مسابقه هستند

سعید غنی زاده جودوکار ارومیه ای در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص فعالیت های خود در ورزش جودو گفت: در تمامی رده های سنی جودو استان موفق به کسب مقام قهرمانی و در سال 92 نیز به عنوان مربی تیم جودو نوجوانان استان آذربایجان غربی انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه جودو ورزشی المپیکی است گفت: در عرصه ورزش با مشکلات بسیار بزرگی مواجه می باشیم و اماکن ورزشی جودو به هیچ وجه در شان مردم و ورزشکاران استان آذربایجان غربی نیست؛ هیئت جودو استان تاب و توان اولیه خود را از دست داده و روز به روز ورزشکاران جودو از عرصه ورزش جدا می شوند.

غنی زاده تصریح کرد: مردم ارومیه به ورزش های رزمی علاقه فروانی داشته و استعداد های خوبی نیز در ارومیه  و آذربایجان غربی حضور دارند؛ قابل توجه است که از سال 1384 به بعد در بازی های انتخابی تیم ملی هیچگونه مدالی براس آذربایجان غربی بدست نیامده است.

جودوکار ارومیه افزود: هیچگونه مسابقه ای در استان اجرا نمی شود و ورزشکاران استان آذربایجان غربی تشنه رقابت و مسابقه هستند؛ هیچگونه حمایتی از ورزشکاران انجام نمی شود بطوریکه سال گذشته ورزشکاران اول با هزینه خود به مسابقات اعزام و سپس توسط آقایان چمن گلی و ایراندوست هزینه ورزشکاران پرداخت شد.

 سعید غنی زاده خاطر نشان کرد: در هیئت جودو استان برنامه ریزی خوبی وجود ندارد و باید فکر آن را بکنند که در چند سال آینده آیا ورزشکاری برای معرفی به مسابقات خواهند داشت یا خیر؟
وی ادامه داد: از تمامی مسئولان تقاضا دارم که با تفکر و عقلانیت در انتخابات هیئت رای بدهند و از هیئت جودو استان نیز می خواهیم تا عملکرد هیئت را به نمایش در آورند.

جودو کار ارومیه ای در رابطه با سر منشاء اصلی مشکلات گفت: اقتصاد و نبود منابع مالی منشاء اصلی مشکلات جودو می باشند و مدیریت در این رشته نیز باید متناسب با وضعیت باشد و با شرایط موجود مدیریت را انجام دهد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید