21:09|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396 - 20:04
کد خبر: 7272

موضوع تغییر استاندار آذربایجان غربی دچار پیچیدگی شده است

با وجود اینکه طیف های مختلف و جریانات سیاسی، مسئولین عالی رتبه و بیشتر نمایندگان از ادامه حضور آقای سعادت دفاع می کنند اما دولت در برابر این خواسته ها مقاومت می کند.

موضوع تغییر استاندار آذربایجان غربی دچار پیچیدگی شده است

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز اعلام کرد: موضوع تغییر استاندار آذربایجان غربی یک مقدار دچار پیچیدگی شده است! با وجود اینکه طیف های مختلف و جریانات سیاسی، مسئولین عالی رتبه و بیشتر نمایندگان از ادامه حضور آقای سعادت دفاع می کنند اما دولت در برابر این خواسته ها مقاومت می کند.

وی ابراز کرد: دلیل این مقاومت هم گزارش های مختلفی است که جریانات مخالف ایشان در طول سال های گذشته به تهران ارسال کردند و اختلافاتی بین ایشان و تعدادی از مسئولین دولتی پیش آمده است. وزارت کشور نیز پیش تر به نمایندگان مجلس ابلاغ کرده است که سیاست تعیین استاندار غیر بومی در دستور کار این وزارت قرار دارد. به هر ترتیب سفر آقای روحانی به نیویورک و تعطیلی هیئت دولت هم موضوع را به تاخیر انداخت که حالا ببینیم تصمیم دولت چه خواهد بود؟

حضرت پور در پایان بیان کرد: اما مسئله مشخص این است که بیشتر جریانات و مسئولین و نمایندگان با ابقاء آقای سعادت موافقند، اما مقاومت هایی از سوی وزیر کشور دیده می شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید