14:25|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1396 - 18:18
کد خبر: 7268

کمبود منابع مالی و عدم استفاده صحیح از منابع استانی، باعث کمبود تولیدات استانی شده است

علی ضیایی بازیگر و کارگردان ارومیه که با سریال آداخلی در بین مردم شناخته شد و در" خندانده شو" رامبد جوان به بازی "استند آپ "پرداخت

کمبود منابع مالی و عدم استفاده صحیح از منابع استانی، باعث کمبود تولیدات استانی شده است

علی ضیایی بازیگر و کارگردان تلویزیون درگفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص ورود خود به عرصه بازیگری  و اولین فعالیت خود اظهار کرد: آشنایی با گروه تئاتر سبب ورود به این حرفه شد، "دومان "اولین سریال تصویری بود که درآن به ایفای نقش پرداختم و در سریال "باجناق ها "نیز طراحی صحنه فیلم را برعهده داشتم.

ضیایی با اشاره به سریال هایی که سبب مطرح شدنش در بین مردم شد بیان کرد: حضور در سریال"آداخلی " و ایفای نقش در این سریال سبب شناخته شدن من در بین اهالی شهر ارومیه و بازی در سریال "تیریز تاجر" نیز سبب شهرت و شناخت من در شهر تبریز شد.

وی با اشاره به سریال هایی که در آن به عنوان کارگردان ظاهر شده افزود: تا به حال در دو سریال "نقل و نبات" و "دده مالی" به عنوان کارگردان حضور پیدا کرده ام.

بازیگر و کارگردان تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت هایش خاطر نشان کرد: سریال "دریا" آخرین کار تلویزیونی است که در ارومیه به ایفای نقش در آن پرداختم و با استقبال خوبی از طرف همشهریان نیز روبه رو شد.

ضیایی در خصوص نحوه حضور خود در"خندانده شو" رامبد جوان افزود: از سال88 نمایش به شکل "استند آپ" را شروع کرده و در این زمینه فعالیت می کنم  که از طریق خانم نعیمه نظام دوست به رامبد جوان  معرفی  شده و ایشان از بنده دعوت به شرکت در مسابقه "خندانده شو نمود که در طی این مسابقه بازی من به عنوان هشت نفر اول از سوی داوران انتخاب گردید.

وی علت کمبود تولیدات استانی تاکید نمود: کمبود منابع مالی و عدم استفاده صحیح از منابع استانی باعث کمبودن تولیدات استانی شده و این امر نیز سبب شده که هنرمندان ناگزیر برای فعالیت به تهران مهاجرت کنند، این مشکل متوجه تمام استانهای کشور است.

ضیایی تولید فیلم و سریال به زبان هر استان را خوب ارزیابی و ادامه داد: تولیدات به زبان و گویش هر استان با استقبال خوبی روبه رو می گردد و مردم نیز با این قبیل فیلم ها بهتر ارتباط گرفته و علاقه نشان می دهند.

وی در پایان تاکید نمود: از هنرمندان و ورزشکاران هر استان باید حمایت صورت بگیرد زیرا هنرمندان و ورزشکاران به عنوان الگو برای مردم و به خصوص جوانان می باشند که با موفقیت خود سبب ایجاد انگیزه بین همشهریان و افزایش اعتماد به نفس اجتماعی بین اقشار جامعه می گردند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید