07:58|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1396 - 19:58
کد خبر: 7257

حمایت های انجام شده کفاف هزینه های هیئت تیراندازی را نمی دهد

به دلیل اقتصادی نبودن آذربایجان غربی متاسفانه هیچ اسپانسر قدرتمندی وجود ندارد که برای حمایت از تیراندازی وارد شود؛ از سوی دیگر نیز اداره ها و ارگان های استانی نیز فقط در حد توان خود حمایت می کنند و هرگز این حمایت ها کفاف هزینه های هیئت را نمی دهد.

حمایت های انجام شده کفاف هزینه های هیئت تیراندازی را نمی دهد

سجاد اسفندیاری دبیر هیئت تیراندازی استان آذربایجان غعربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص برنامه های آتی این هیئت گفت: مهم ترین برنامه آماده سازی جوانان و بزرگسالان برای مسابقات در بخش بانوان و آقایان می باشد که این تیم ها در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت خواهند کرد که برای این مسابقات درخواست میزبانی داده ایم که در صورت موافقت این اتفاق رخ خواهد داد.
وی در خصوص وضعیت مالی هیئت تیراندازی استان اظهار داشت: مشکلات مالی فراوانی وجود دارد؛ تیراندازی رشته ای است که که بر استقاده و آموزش آن توصیه شده است، ائمه و پیامبران نیز بر آموزش این رشته تاکید داشتند.

اسفندیاری تصریح کرد: به دلیل اقتصادی نبودن آذربایجان غربی متاسفانه هیچ اسپانسر قدرتمندی وجود ندارد که برای حمایت از تیراندازی وارد شود؛  از سوی دیگر نیز اداره ها و ارگان های استانی نیز فقط در حد توان خود حمایت می کنند و هرگز این حمایت ها کفاف هزینه های هیئت را نمی دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید