20:05|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1396 - 19:47
کد خبر: 7256

حضور رئیس مجلس در مرزهای استان یک نمایش قدرت بود

بنظرم با توجه به تاثیرگذاری فراگیر آقای لاریجانی در تصمیمات کشور و برنامه های کشور، سفر ایشان برای استان بسیار با اهمیت بود.

حضور رئیس مجلس در مرزهای استان یک نمایش قدرت بود

روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با سفر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آذربایجان غربی برکات زیادی برای استان ما داشت.

وی افزود: ما در این سفراز آقای لاریجانی خواستیم که از دریاچه ارومیه بازدید کنند و بعد از دیدن شرایط اسفناک آن، در جلسات خصوصی با ایشان در مورد عدم وجود نقدینگی در روند احیاء دریاچه ارومیه صحبت کردیم و ایشان هم در تماس هایی ضمن پی گیری این موضوع قول مساعد دادند که حتما بحث اعتبارات دریاچه را پی گیری می کنند.

حضرت پور در اداه اعلام کرد: همچنین آقای لاریجانی اعلام کردند که موضوع الحاق زمین های حاشیه به محدوده شهر ارومیه یعنی همان طرح تفصیلی را پی گیر باشند و در نامه هایی به وزارت راه  و شهرسازی پی گیر مشکلات مردم شهر ارومیه باشند. علاوه بر این، در ارومیه مقرر شد که طرحی برای حمایت از کشاورزان  نوشته و تبیین شود که موضوع بحران توزیع محصولات و قیمت تضمینی حل و فصل بشود. همچنین در مورد رویکرد مدیریت آب در استان هم تصمیمات جدی و خوبی گرفته شد.

نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: ایشان درد و دل های فعالین اقتصادی را شنیدند و از مسئولین اقتصادی استان خواستند که گزارش مبسوط همه مشکلات را برایشان ارسال کنند تا موضوعات مخصوصا در حوزه گسترش صنایع تبدیلی و بسته بندی مرتبط با صادرات محصولات کشاورزی در دستور کار قرار بگیرد. همچنین برای گسترش و بهبود راه های استان  و همچنین پی گیری چشم انداز سلامت تصمیماتی خوبی اتخاذ شد.

وی در پایان اعلام کرد: در روز آخر سفر هم آقای لاریجانی در مناطق مرزی حساس استان حضور یافتند و علاوه بر تصمیمات بسیار خوبی که در حوزه امنیت استان انجام شد و گزارشاتی که خدمت رئیس مجلس ارائه شد،  حضور رئیس مجلس در این مناطق برای جمهوری اسلامی یک نمایش قدرت بود. بنظرم با توجه به تاثیرگذاری فراگیر آقای لاریجانی در تصمیمات کشور و برنامه های کشور، سفر ایشان برای استان بسیار با اهمیت بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید