18:38|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396 - 22:52
کد خبر: 7251

تیم شهرداری ارومیه هنوز به آمادگی کاملی نرسیده است

تیم شهرداری ارومیه هنوز به آمادگی کاملی نرسیده است چرا که در دوران بدنسازی می باشیم و به این دلیل هنوز کاملا سرحال و آماده نیستیم.

تیم شهرداری ارومیه هنوز به آمادگی کاملی نرسیده است

عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه هنوز به آمادگی کاملی نرسیده است چرا که در دوران بدنسازی می باشیم و به این دلیل هنوز کاملا سرحال و آماده نیستیم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه برگزار شده با تیم شهرداری تبریز گفت: تیم شهرداری تبریز تیم خوب و قابل احترامی است ولی میتوانستیم در هر دو دیدار به برتری و پیروزی برسیم؛ نواقصاتی درکار فنی تیم وجود دارد که کادر فنی در طی بازی های دوستانه به آن ها دست یافته و آن ها را رفع می کند.

علیزاده در مورد پیش بینی از نتایج تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: تیم های ارومیه چه تیمی قدرتمند و چه تیم متوسطی را  روانه مسابقات شوند با توجه به هواداران پر شوری که در ارومیه حضور دارند همیشه تیم خطرناکی نشان داده است و باید تلاش کنیم تا در شهرستان ها نتایج خوبی را کسب کرده و حدالامکان در ارومیه مقابل دیگر تیم ها بازنده نباشیم.

لیبرو تیم شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: تیم شهرداری ارومیه نقطه ضعف و نواقصاتی را دارد اما امیدواریم با تلاش بازیکنان شرمنده هواداران نشویم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید