15:09|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396 - 21:23
کد خبر: 7247

برنامه مراسم هفته دفاع مقدس سپاه شهداء

هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد و مراسم رژه نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، خوی،سلماس،نقده، مهاباد و پیرانشهر برگزار خواهد شد که این رژه در ارومیه طبق سال های گذشته ساعت 9 صبح در خیابان حسنی اجرا می شود.

برنامه مراسم هفته دفاع مقدس سپاه شهداء

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز طبق برنامه هرساله کشور در هفته دفاع مقدس برنامه ها و مراسمی در این هفته توسط سپاه انقلاب اسلامی برگزار می گردد. هفته دفاع مقدس از تاریخ 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد و مراسم رژه نیروهای مسلح استان آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، خوی،سلماس،نقده، مهاباد و پیرانشهر برگزار خواهد شد که این رژه در ارومیه طبق سال های گذشته ساعت 9 صبح در خیابان حسنی اجرا می شود.

در روز دوم برگزاری مراسم صبحگاه توسط واحدهای مقاومت دانش آموزی در مدارس تحت عنوان زنگ مقاومت، برگزاری همایش تجلیل از سربازان توسط نیروهای مسلح استان و همایش از نخبگان حوزه دفاعی کادر و سرباز نیروهای مسلح در کلیه شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

روز سوم برگزاری نشست های تبیین ولایت و رهبری در منظر کیان اسلامی در دوران دفاع مقدس در کلیه شهرها توسط شبکه روشنگری و مبلغین سپاه و تبیین نقش وحدت ملی در دفاع همه جانبه و دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با ائمه جمعه انجام می شود.

روز چهارم تشکیل جلسات تبیینی در مورد اقتصاد مقاومتی و خودباوری در توحید با نگاه به مدیریت جهادی در شهرها در نشست حلقه های صالحین در کلیه شهرها و در روز پنجم تبیین نقش انقلاب اسلامی در دشمن شناسی و استکبار ستیزی بعنوان الگوی نهضت های مقاومت در مقابله با نفوذ دشمن و مبارزه با استکبار جهانی از طریق شبکه های روشنگری و حلقه های صالحین در کلیه رده ها

در روز ششم مراسم بزرگداشت شکست حصر آبادان و تبیین حماسه عملیات ثامن الائمه و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کلیه رده های تابعه نیروهای مسلح و شهرها و در روز پنج شنبه و روز هفتم هفته دفاع مقدس برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهداء در کلیه شهرها انجام می گردد و در روز جمعه شرکت نیروهای مسلح استان با انسجام در مراسم نماز جمعه در کلیه شهرها و در ارومیه با سخنرانی فرمانده سپاه شهداء قبل از خطبه ها انجام می گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید