12:18|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396 - 18:47
کد خبر: 7223

طرح 2020؛ معرفی شهر ارومیه با تمام پتانسیل ها و ظرفیت ها به تمام دنیا است

طرح ۲۰۲۰ یک طرح جامع مدیریت شهری است که به معرفی شهر ارومیه در برهه زمانی سال ۲۰۲۰ میلادی که مصادف با ۱۳۹۹ هجری شمسی به تمامی دنیا میپردازد.

طرح 2020؛ معرفی شهر ارومیه با تمام پتانسیل ها و ظرفیت ها به تمام دنیا است

رسول اصغرزاده رئیس شورای شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص طرح ۲۰۲۰ اظهار کرد: طرح ۲۰۲۰ یک طرح جامع مدیریت شهری است که به معرفی شهر ارومیه در برهه زمانی سال ۲۰۲۰ میلادی که مصادف با ۱۳۹۹ هجری شمسی به تمامی دنیا میپردازد.
اصغرزاده در خصوص عملیات های انجام شده برای طرح ۲۰۲۰ و استقبال انجام شده از این طرح ابراز کرد: در اولین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای پنجم این موضوع با توجه به صحبت هایی که از قبل با کارشناسان امر صورت گرفته بود مطرح و با استقبال نیز روبه رو گردید و سپس مصوبه در شورای شهر با حضور شهردار و با اکثریت آرا تصویب گردید.
رئیس شورای شهر ارومیه در خصوص طرح های مشابه با این موضوع ادامه داد: این طرح در شهرهای مختلف کشورمان نیز با عنوان تبریز ۲۰۱۸ پایتخت فرهنگی جهان اسلام و همدان ۲۰۱۹ پایتخت فرهنگ و تمدن طراحی و در مرحله اجرا قرار دارد.
اصغرزاده درباره هدف از این طرح گفت: این طرح باهدف معرفی شهر ارومیه با درنظر گرفتن تمام ظرفیت هایی که در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری می پردازد و این معرفی در نو به خود میتواند سبب جذب سرمایه گذار و گردشگر شده هم چنین سبب توسعه و پیشرفت شهر در تمام جهات و بهبود وضعیت همشهریان خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید