04:46|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1396 - 20:25
کد خبر: 7216

برجام؛ نماینگر چهره واقعی آمریکا به جهانیان بود

تنها دستاوردی که برجام برای کشور ما داشته این بود که تمام مردم دنیا با چهره واقعی آمریکا آشنا شده و همگان دانستند که آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود به هیچ عنوان پایبند نیست.

برجام؛ نماینگر چهره واقعی آمریکا به جهانیان بود

نصرالله اسداللهی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص اظهارات اخیر آمریکا که ایران را متهم به عدم پایبندی به روح برجام نموده اظهار کرد: برجام از هر نظر به نفع آمریکا و کشورهای اروپایی بوده و این اظهارات بهانه ای بیش از طرف آمریکا نمی باشد.


اسداللهی در خصوص دستاورد برجام برای کشور ما بیان نمود: تنها دستاوردی که برجام برای کشور ما داشته این بود که تمام مردم دنیا با چهره واقعی آمریکا آشنا شده و همگان دانستند که آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود به هیچ عنوان پایبند نیست.


وی در خصوص آسیب ها و مشکلات برجام برای کشورمان تاکید کرد: برجام در بقیه جهات خسارات محضی برای کشورمان داشته ، کشور ما در عمل به برجام اقدام نمود و از مواضع خود عقب نشینی کرد اما طرف مقابل هیچ قدمی در این زمینه برنداشته است.


کارشناس مسائل سیاسی درباره هدف آمریکا از این یاوه گویی ها اعلام کرد: دلیل تمامی این امور به سبب پیشرفتی است که ایران در خصوص نابودی تروریسم انجام داده و موفق نیز هست و این موفقیت ها به مزاج آمریکا خوش نیامده و خود را عملا شکست خورده میدان می بیند.
اسداللهی در پایان اشاره کرد: ایران به تمامی تعهدات خود پایبند بوده و هیچ کوتاهی در این زمینه از طرف کشور ما صورت نگرفته و این سخن که ایران به روح برجام پایبند نیست بهانه بی اساس بیش نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید