11:42|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1396 - 22:08
کد خبر: 7208

سوپر لیگ والیبال ایران بدون توجه به سن و سال جای بهترین بازیکنان است

باشگاه شهرداری ارومیه امسال اهداف خاصی را ترسیم کرده است و تیم به سمت بومی گرایی گرایش پیدا کرده و به پتانسیل داخلی ارومیه بهای بیشتری داده شده و بار نتیجه گیری امسال بر دوش بازیکنان بومی است.

سوپر لیگ والیبال ایران بدون توجه به سن و سال جای بهترین بازیکنان است

ابراهیم وطن پرست پیشکسوت والیبال ارومیه در گفت و گو با سرویس  ورزشی باریش نیوز در خصوص لیست تیم شهرداری و بازیکنان جذب شده به تیم اظهار داشت: باشگاه شهرداری ارومیه امسال اهداف خاصی را ترسیم کرده است و تیم به سمت بومی گرایی گرایش پیدا کرده و به پتانسیل داخلی ارومیه بهای بیشتری داده شده و بار نتیجه گیری امسال بر دوش بازیکنان بومی است.

وی ادامه داد: سوپر لیگ والیبال ایران بدون توجه به سن و سال جای بهترین بازیکنان است؛ درست است که در تیم شهرداری ارومیه ۹ بازیکن جوان حضور دارند ولی نحوه بکارگیری و استفاده از این بازیکنان نیز مهم است.

وطن پرست افزود:باید در قبال استفاده از بازیکنان جوان جوان ریسک کرد  و آن ها را حداقل در بازی های غیر حساس به کار برد تا با حضوردر کنار بازیکنان با تجربه تیم تجربه اندوزی کنند.

پیشکسوت والیبال ارومیه تصریح کرد: موفقیت مرهون همکاری است؛ موفقیت یک تیم به مواردی همچون منابع مالی، مدیریت داخلی تیم و حمایت نهادهای مربوطه بستگی دارد.

وطن پرست تاکید کرد: همه ما باید متحد باشیم تا بتوانیم برای شهر و استان خود افتخار آفرینی کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید