19:27|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1396 - 06:18
کد خبر: 7196

تهران مغلوب دورناهای جوان آذربایجان/والیبالیست های جوانان آذربایجان غربی بر بام والیبال جوانان ایران ایستادند

تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوان کشور ظهر امروز در سالن غدیر ارومیه مقابل جوانان تهران صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 0 مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

تهران مغلوب دورناهای جوان آذربایجان/والیبالیست های جوانان آذربایجان غربی بر بام والیبال جوانان ایران ایستادند

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال جوانان آذربایجان غربی در دیدار فینال مسابقات قهرمانی جوان کشور ظهر امروز در سالن غدیر ارومیه مقابل جوانان تهران صف آرایی کرد و با نتیجه 3 بر 0 مقابل حریف خود به برتری دست یافت.

  جوانان آذربایجان غربی ست اول این دیدار  را با فاصله 14 امتیازی و با نتیجه 25 بر 11، ست دوم را با نتیجه 25 بر 19 و ست سوم را با نتیجه نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان رساندند تا بدون شکست بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند. 

تیم تهران که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات بود، در این رقابت ها به نایب قهرمانی رسید و تیم های گلستان و توابع تهران در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در این دوره از رقابت ها امیر حسین توخته از تیم آذربایجان غربی به عنوان بهترین بازیکن و بهترین دفاع وسط، امیر محمد فلاحت خواه از آذربایجان غربی بهترین پاسور، علیرضا مصلح آبادی از تهران بهترین دفاع، محمدرضا طهماسبی از تهران بهترین دریافت کننده و محمدرضا حضرت پور از آذربایجان غربی به عنوان بهترین لیبرو انتخاب شدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید