17:02|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396 - 19:16
کد خبر: 7187

مشکلات مالی در طول سال گریبانگیر هیئت است

مشکلات مالی در طول سال گریبانگیر هیئت است؛ شهر و استان ما از نظر وجود اسپانسر مشکلات زیادی دارد و حمایت های خاصی از طرف نهادهای دولتی انجام نمی شود و تنها راه هیئت برای تامین هزینه های مالی به استفاده از کمک های اعضاء و صدور فیش های  منتهی شده است.

مشکلات مالی در طول سال گریبانگیر هیئت است

بهمن شکاری رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص برنامه های این هیئت در ماه های آتی اظهار داشت: در اواخر شهریور ماه مسابقات داخلی برای انتخاب بازیکنان تیم های زیر 12 و 14 سال استان برگزار خواهد شد، هر چند که این مسابقات داخل استانی است ولی پیش بینی می شود از سایر شهرستان های نیز در این مسابقات ورزشکارانی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در چند روز آینده تیم تنیس دختران آذربایجان غربی به مسابقات قهرمانی کشور که در ساری برگزار می شود اعزام خواهند شد و پیش بینی کسب سکو و قهرمانی را برای این تیم داریم.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی تصریح کرد: در اواخر این ماه تیم آکادمی ارومیه به مسابقات لیگ دسته یک کشوری اعزام و سپس در 14 مهرماه کلاس مربیگری درجه سه فدراسیون در آذربایجان غربی برگزار شده و همچنین در 4 آبان نیز آذربایجان غربی میزبان بازآموزی مربیان منطقه غرب کشور است.

شکاری در خصوص مشکلات مالی عنوان داشت: مشکلات مالی در طول سال گریبانگیر هیئت است؛ شهر و استان ما از نظر وجود اسپانسر مشکلات زیادی دارد و حمایت های خاصی از طرف نهادهای دولتی انجام نمی شود و تنها راه هیئت برای تامین هزینه های مالی به استفاده از کمک های اعضاء و صدور فیش های  منتهی شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید