04:26|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1396 - 18:27
کد خبر: 7167

کاش حرفی بزنی؛ کتابی عاشقانه برای کودکان ونوجوانان

کتاب کاش حرفی بزنی اولین مجموعه شعرهای عاشقانه است که برای نوجوانان سروده شده است.

کاش حرفی بزنی؛ کتابی عاشقانه برای کودکان ونوجوانان

مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده کشورمان در گفتگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص حضور خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه گفت: برای ملاقات با کودکان و نوجوانان کانون ارومیه و شنیدن نقد و نظرات آنان در خصوص کتاب کاش حرفی بزنی در ارومیه حضور یافته ام.
رحماندوست در خصوص کتاب خود گفت: کتاب کاش حرفی بزنی چند سال پیش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است، این کتاب اولین مجموعه شعرهای عاشقانه است که برای نوجوانان سروده شده است.


وی درخصوص شعرهای عاشقانه برای کودکان و نوجوانان ادامه داد: بسیاری تصور می کردند که نمیتوان برای کودکان و نوجوانان شعر سرود، ولی اینکار ۱۲سال پیش توسط من صورت گرفت و مشاهده شد که کودکان و نوجوانان رابطه خوبی با این کتاب برقرار کرده اند.
شاعر ونویسنده کشورمان درباره کودکان و نوجوانان کانون ارومیه ابراز کرد: خوشبختانه مجلس خوبی برگزار گردید و قدرت نقد کودکان بسیار خوب و دردرجه ای عالی می باشد که این امر سبب خرسندی است.
رحماندوست در پایان گفت: حدود ۴۰ سال است که در این زمینه فعالیت کرده و دلیل پیشرفت و حضور همیشگی خود را در این میدان بخاطر لطف خداوند وعشق به کودکان سرزمین دانست

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید