14:21|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1396 - 21:24
کد خبر: 7155

خروجی مناسب دانشکده های فنی با داشتن مهارت و تخصص

دانشجویان ما با ساخت وسایل بدنسازی توانستند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند و این کار باعث مهارت یابی، تشویق دیگر دانشجویان به داشتن مهارت و تخصص و ایجاد شغل برای آینده آن ها و خروجی مناسب دانشگاه فنی و حرفه ای می شود.

خروجی مناسب دانشکده های فنی با داشتن مهارت و تخصص

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز یعقوب پور اسد رییس دانشگاه فنی شهید قاضی طباطبایی ارومیه در رابطه با دانشکده های فنی و حرفه ای گفت: امسال در دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبایی ارومیه 2000 ظرفیت پذیرش داریم که از کل فضای دانشگاه 60 درصد آن پذیرش دانشجو و از بقیه فضاها استفاده های مناسب علمی و کارگاهی تولیدی خواهیم کرد.

وی دامه داد: به عنوان مثال امسال دانشجویان ما با ساخت وسایل بدنسازی توانستند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند و این کار باعث مهارت یابی، تشویق دیگر دانشجویان به داشتن مهارت و تخصص و ایجاد شغل برای آینده آن ها و خروجی مناسب دانشگاه فنی و حرفه ای می شود. از خانواده ها و دانشجویان دیگر نیز دعوت می کنیم تا به فکر رشته های فنی نیز باشند تا بتوانند آینده ای با مهارت و تخصص مناسب برای خود رقم بزنند.

پور اسد اعلام کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت تفکیک جنسیتی اقدام به آموزش دانشجو می کند به نحوی که برخی مراکز آن ویژه پسران و برخی نیز مختص دختران است. این مراکز در قالب 170 دانشكده و آموزشكده فني و حرفه‌اي در استان هاي مختلف کشور پراکنده هستند.

وی افزود: در آینده ای نزدیک به جریان خشکی دریاچه ارومیه نیز ورود خواهیم کرد و با همکاری مسئولین و به چالش کشیدن آن ها ایده هایی برای بهبود دریاچه خواهیم داشت.

رییس دانشکده فنی شهید قاضی طباطبایی ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: امروزه دانشکده ما سمینار ها و جلسات فرهنگی زیادی را اجرا کرده و اکنون باید با جدیت در زمینه تولید و اشتغال و مهارت این سمیار ها و جلسات برگزار شود تا جوانان و دانشجویان ما بهره بیشتری در زمینه رشته های فنی خود ببرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید