22:53|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1396 - 04:42
کد خبر: 7146

از عدم حضور مردم به خصوص مسئولین در مسابقات قرآنی گلایه مندم

انتظار حضوری پرشور از مردم وبه ویژه مسئولین داشتیم،مسئولینی که باید به قرآن توجه ویژه نشان دهند و به همگان ثابت کنند که شهر ما شهری قرآنی است ولی متاسفانه این حضور کمرنگ وباعث گلایه مندی به ویژه از مسئولین است.

از عدم حضور مردم به خصوص مسئولین در مسابقات قرآنی گلایه مندم

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه استان وامام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآنی که در ارومیه در حال برگزاری است اظهار داشت: امسال شهر ما افتخار برگزاری این واقعه عظیم وپربرکت را دارد ومهمانان قرآنی حاضر در این مراسم مایه نزول رحمت پروردگار و باعث افتخار شهرمان هستند.
امام جمعه ارومیه در خصوص حضور مردم ومسئولین در مسابقات قرآنی ادامه داد: انتظار حضوری پرشور از مردم وبه ویژه مسئولین داشتیم،مسئولینی که باید به قرآن توجه ویژه نشان دهند و به همگان ثابت کنند که شهر ما شهری قرآنی است ولی متاسفانه این حضور کمرنگ وباعث گلایه مندی به ویژه از مسئولین است.
وی افزود: شهرما در زمینه موقوفات بسیار پیشرو است ولی در زمینه موقوفات قرآنی بسیار کم کار است ونیاز است که موقوفات قرآنی هرچند به صورت مشارکتی افزایش یابند.
امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به کشتار مسلمانان میانمار اظهار نارحتی کرد وگفت: در جهانی که انسان ها ادعای حقوق بشر می کنند وحتی تا جایی پیش می روند که از حقوق حیوانات دفاع می کنند سکوت جامعه بشری در مقابل سوزانده شدن ۸ میلیون مسلمان میانماری جای تاسف واعتراض دارد.
خطیب جمعه ارومیه با اشاره به سکوت رهبران کشورهای اسلامی گفت: جای شگفتی دارد که رهبران کشورهای اسلامی در مقابل چنین فاجعه ی عظیمی سکوت کرده اند در صورتی که بوسیدن قبور مطهر امامان را نشانه کفر می دانند اما در مقابل کشته شدن مسلمانان میانمار آن هم به شکل سوزانده شدن عکس العملی نشان نمی دهند.
قریشی تاکید کرد: برای همگان وظیفه است که هر چه در توان دارند مقابل این نسل کشی عکس العمل نشان داده و اعتراض نمایند.
امام جمعه ارومیه در پایان با اشاره به حضور حدود ۷۰ تن از جانبازان کشور به همراه خانواده هایشان در ارومیه گفت: ما به وجود جانبازان عزیز که سبب افتخار کشورند ودر هر شرایط حتی یک قدم از مسیر اسلام پا نکشیده اند افتخار می کنیم وآرزوی صحت وسلامتی برای جانبازان وخانواده های محترمشان داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید