12:43|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1396 - 21:33
کد خبر: 7141

عدم اتحاد مسلمین و کشورهای عربی دلیل کشته شدن مسلمانان است

هدف بوداییان ریشه کن کردن و نسل کشی مسلمانان آن منطقه است.

عدم اتحاد مسلمین و کشورهای عربی دلیل کشته شدن مسلمانان است

اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ی کانون های مساجد آذربایجان غربی درگفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در رابطه با کشتار مسلمانان گفت: امروز شاهد کشته شدن بسیاری از انسان ها بخصوص مسلمان ها هستیم که تروریست ها و نژاد پرستانی در کشورهایی مانند میانمار ، یمن و سوریه به قتل و کشتار مسلمانان بی گناه مشغول هستند و هنوز صدای اتحاد و همبستگی ای از بین ملت ها و امت های مسلمان دنیا به گوش نرسیده، به خصوص کشورهای عربی در خواب غفلت به سر می برند و گویی اتفاقی نیوفتاده است.

وی از زبان امام خمینی(ره) اعلام کرد: امام می گفت اگر روزی تمام مسلمانان جهان جمع شوند و هرکدام سطل آبی به سوی اسرائیل بریزند همه کشورشان در زیر آب فرو می رود و نابود می شوند. این جمله به این معنی است که اگر مسلمانان همه با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند و صدایشان و قدرتشان نمایان شود، دیگر کسی نمی تواند  مظلومانی همچون افرادی که به طور وحشیانه در میانمار کشته می شوند را مشاهده کند. پیامبر اکرم(ص) بر روی وحدت تاکید خاصی داشتند و اکنون این کلمه نیازمند به واقعیت پیوستن است.

بیگی گفت: نژاد پرستان بودایی در میانمار فرزندان را جلوی چشم پدر مادرهایشان به آتش می کشند یا بلعکس و آن ها هدفی بالاتر از کشتن و اذیت مسلمانان دارند و آن هدف ریشه کن کردن و نسل کشی مسلمانان در آن منطقه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید