17:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1396 - 00:28
کد خبر: 7129

برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در ارومیه

مشکل ما بازی هایی است که فروش آن در اروپا و آمریکا و کشورهای عربی برای زیر 20 سال ممنوع است ولی در ایران این بازی ها را به صورت انبوه به فروش می رسانند.

برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در ارومیه

محمدباقر کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز از برگزاری اولین مسابقات رایانه ای در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این مسابقات که برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد از روز 20 شهریور آغاز شده و تا 24 شهریور ادامه می یابد.

وی افزود: ما صاحب جوانان و نوجوانان خوبی در استان و شهرمان هستیم که اگر از لحاظ فرهنگی از آن ها در جامعه مراقبت نشود دچار آسیب های اجتماعی می شویم.

کریمی در ادامه اعلام کرد: به بازی رایانه به عنوان یک مبحث آسیب اجتماعی باید نگاه کرد و آن را جدی گرفت. در بازی های جدیدی که در فضای بین المللی وجود دارند، هدف فقط دین گریزی و نفاق بین بنیان خانواده است و ما باید جوانانمان را از این قضایا آگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام فروشگاه های فرهنگی را نظارت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بازی ها و فیلم های غیر مجاز به دست مردم برسد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی اعلام کرد: مشکل ما بازی هایی است که فروش آن در اروپا و آمریکا و کشورهای عربی برای زیر 20 سال ممنوع است ولی در ایران این بازی ها را به صورت انبوه به فروش می رسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید