05:43|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396 - 21:09
کد خبر: 7122

زمزمه های حضور همتی در استانداری آذربایجان غربی/مخالف حضور وی در آذربایجان غربی هستیم

ظاهرا تیم صاحب نظر شکل گرفته از آقایان شریعتمداری و رحمانی فضلی در رابطه با آقای سعادت استاندار فعلی نظر مساعدی ندارند و نظرشان بر تغییر استاندار می باشد و احتمالا  آقای سعادت در استانی دیگر به کار برده خواهند شد.

زمزمه های حضور همتی در استانداری آذربایجان غربی/مخالف حضور وی در آذربایجان غربی هستیم

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص انتصاب استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ظاهرا تیم صاحب نظر شکل گرفته از آقایان شریعتمداری و رحمانی فضلی در رابطه با آقای سعادت استاندار فعلی نظر مساعدی ندارند و نظرشان بر تغییر استاندار می باشد و احتمالا  آقای سعادت در استانی دیگر به کار برده خواهند شد.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان استان با آقای سعادت مخالف و تعدادی دیگر با وی موافق می باشند ولی در عین حال چون نظر تیم انتخابی تغییر است باید ما نیز در گزینه ها ورود و آن ها را بررسی کنیم؛ اگر گزینه ای بهتر از آقای سعادت باشد مسئله متفاوت می شود ولی در غیر اینصورت نظر ما نیز بر ابقاء آقای سعادت خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه افزود: گزینه جدی که مطرح شده و بر انتخاب وی تاکید دارند آقای همتی می باشد که در این رابطه دیدگاه ما این است که ایشان سوابق پررنگ ندارند و تنها 2 سال  استاندار قزوین و مدتی نیز در صدا و سیمای آذربایجان غربی فعالیت داشته اند.

سیدهادی بهادری تصریح کرد: آقای همتی یک فرد غیر بومی بوده و شناختی از استان آذربایجان غربی ندارند و اگرایشان فرد شاخصی برای استانداری هستند در همان قزوین بمانند و با این شرایط خود بنده نیز با حضور این فرد در آذربایجان غربی مخالف هستم؛ استان آذربایجان غربی استانی حساس و مهم است و باید از نیروهای بومی و کار بلد استفاده کنند.

این مقام افزود: تصور می کنم آقای همتی گزینه جالبی برای استان آذربایجان غربی نمی باشند و باید فردی قدرتمند تر و بومی برای استان آذربایجان غربی انتخاب شود.

بهادری در رابطه با دلایل رد استاندار فعلی گفت: به دلیل اینکه آقای سعادت چندین سال است که در استانداری آذربایجان غربی می باشند از نظر تیم انتخابی ایده جدیدی برای استان ندارند؛ آقای سعادت زحمات زیادی برای استان آذربایجان غربی کشیده اند ولی دوران استانداری ایشان به 12 سال رسیده و طبیعی است که ایده های ایشان برای پیشبرد استان محدود شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید