07:55|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396 - 20:25
کد خبر: 7120

مجتمع آبی تفریحی ارومیه در نوع خود منحصر بفرد است

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی گفت: طرح احداث پارک آبی تفریحی شمالغرب کشور از دوسال پیش آغاز شده است وپروژه در حال تکمیل است.

مجتمع آبی تفریحی ارومیه در نوع خود منحصر بفرد است

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری آذربایجان غربی در گفت وگو با سرویس فرهنگی باریش نیوز اظهار داشت: طرح احداث پارک آبی تفریحی شمالغرب کشور از دوسال پیش آغاز شده است وپروژه در حال تکمیل است.

وی در خصوص امکانات این پروژه گفت:این پروژه مجهز به استخر شنا، تاسیسات آبی، سئویت های اقامتی، محل بازی کودکان، بخش نمک درمانی، اتاق های غواصی واستخر های ویژه کودکان وبزرگسالان می باشد؛
 این پروژه آبی تفریحی در مساحتی حدود۱۳۰۰۰مترمربع با زیر بنای ۵۳۰۰مترمربع در محور ارومیه مهاباد آغاز شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری با اشاره به اعتبارات پروژه اضافه کرد: برای این پروژه عظیم ۶میلیارد سرمایه گذاری شده است ومنابع بانکی مورد نیاز خوشبختانه تامین شده است وهیچ گونه مشکلی در این باره وجود ندارد.
وی در خصوص روند پیشرفت طرح اعلام کرد: بالای ۷۰ درصد ازاین پروژه پیشرفت فیزیکی داشته و از این نظردر شرایط مطلوبی قرار دارد.
جباری در مورد زمان افتتاح طرح افزود: این پروژه پیش بینی شده بود در سال ۹۵ افتتاح شود ولی به علت اضافه شدن یکسری طرح ها وتاسیسات رفاهی زمان افتتاح به پایان ۹۶ موکول شد.
وی در پایان تاکید کرد: این مجتمع آبی تفریحی ارومیه در نوع خود منحصر بفرد است ونظیر این طرح در منطقه وجود ندارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید