12:52|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1396 - 17:50
کد خبر: 7095

تا زمانی که زنده‌ام برای موفقیت کشورم، ایران می‌جنگم

علاقه مندان بعید می دانند جانشین کی روش بهتر از او باشد.

تا زمانی که زنده‌ام برای موفقیت کشورم، ایران می‌جنگم

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز کی‌روش در واکنش به این مسئله که برخی رسانه‌های کره‌ای اعلام کرده‌اند ایران برای حذف کره و صعود سوریه در بازی سه‌شنبه تبانی خواهد کرد، اظهار داشت: این مسائل حتی استحقاق صحبت کردن هم ندارد. آن‌قدر کثیف و بزدلانه است این صحبت‌ها که می‌خواهند علامت سؤالی مقابل دستاوردهای ایران بگذارند و به همین دلیل نباید در خصوص این مسائل صحبت کنیم. از شما هم می‌خواهم به‌جای پرداختن به این حرف‌های بیهوده، به‌فکر موفقیت تیم ملی کشورمان باشیم، به این دلیل می‌گویم تیم ملی کشورمان که تا زمانی که در این مملکت هستم، "پیراهن مقدس تیم ملی را می‌پوشم و تا زمانی که زنده باشم، به ایران کشورم خواهم گفت و برای موفقیت آن می‌جنگم". من از شما هم چیزی نمی‌خواهم و تنها انتظارم حمایت از برنامه‌های ما در راه آماده‌سازی جام جهانی است.

این تنها یک پاراگراف از صحبت های محکم سرمربی با تجربه ایران است اما به راستی پرسش این است که چرا مردم کی‌روش را می‌خواهند؟

کی‌روش مربی بزرگی است، او قهرمان جهان شده، مربی رئال مادرید بوده، دستیار فرگوسن بوده و تاکنون در تیم ملی نه در بعد نتیجه اما در بعد محکم گام برداشتن و ریشه کن کردن بازیکن سالاری. معرفی نسل نو فوق العاده عمل کرده و دیدار با آرژانتین، سوئد و شیلی را برای ما ثبت در خاطرات کرده اما باز هم نباید ۸۵ درصد یا چیزی شبیه به این موافق داشته باشد. اما چرا دارد؟

به قول عادل فردوسی پور: "علاقه مندان بعید می دانند جانشین کی روش بهتر از او باشد. هیچ مربی سرشناس تری پشت دروازه های فوتبال ایران منتظر ننشسته یا اگر باشد احتمال توافق با او مطرح نیست که به خاطر آن فرد بعدی و در راه از این دل بکنیم."

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید