03:23|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396 - 21:05
کد خبر: 7088

الگوبرداری از شهید دلواری‌ها، سبب وجود انقلاب مستقل و پرقدرت ایران می‌شود

کشورهای استکباری همانند آمریکا و انگلستان، شیطان پرست بوده و از ایجاد ظلم بر مملکت های اسلامی لذت می برند اما با وجود چنین شهیدانی، افرادی هستند که با الگوبرداری از آنان، انقلابی مستقل و پرقدرت به وجود آورده اند.

الگوبرداری از شهید دلواری‌ها، سبب وجود انقلاب مستقل و پرقدرت ایران می‌شود

نصرالله اسداللهی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز، گفت: شهدایی همچون رییسعلی دلواری، حماسه ای در جامعه انجام داده اند که اکنون نیز جوانان تحت تاثیر حرکات آنان قرار می گیرند.

وی افزود: تمامی استعمارگران و استکباران از قدیم الایام با کشور ایران مشکل داشته و دشمن بودند، آن ها خواستار بردگی ایران برای خود بودند.

اسداللهی ادامه داد: شهید رییسعلی دلواری نیز با مشاهده چنین وضعیتی، گروهی از مردم را بسیج کرده و برای مبارزه با استکبارگران وارد میدان شدند؛ با شکست استعمارگران و جهاد شهید دلواری، این شهید جزئی از تاریخ شد.

وی اظهار کرد: کشورهای استکباری همانند آمریکا و انگلستان، شیطان پرست بوده و از ایجاد ظلم بر مملکت های اسلامی لذت می برند اما با وجود چنین شهیدانی، افرادی هستند که با الگوبرداری از آنان، انقلابی مستقل و پرقدرت به وجود آورده اند.

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: گفتنی است که وقتی شهید دلواری برای مبارزه با استعمارگران وارد میدان شده بود، پیشنهاد پول کلانی که از سوی نمایندگان انگلستان صورت گرفته بود را رد و جمله "چگونه می توانم بی طرفی اختیار کنم، درحالی که استقلال ایران در معرض خطر جدی قرار گرفته است!" را با تمام جسارت و قدرت خویش نثار دشمن کرده و لذا با بیان چنین سخن جدی، نفوذی انگلستان، از پشت به وی تیر اندازی که و سبب شهادت او شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید