22:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 11 شهریور 1396 - 20:56
کد خبر: 7087

ورود خودروهای شخصی به هسته داخلی شهر محدود می شود

مسافربرها و خودروهای شخصی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که برای رانندگان تاکسی وجود دارد و برای حل این مشکل چند همکار پلیس راهور به همراه گشت های ما در معابر حضور داشته و با مسافربران شخصی برخورد می کنند.

ورود خودروهای شخصی به هسته داخلی شهر محدود می شود

فخرالدین معصوم زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص مبحث جلوگیری از ورود خودروهای شخصی به هسته ی داخلی و مرکزی شهر اظهار داشت: مسافربرها و خودروهای شخصی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که برای رانندگان تاکسی وجود دارد و برای حل این مشکل چند همکار پلیس راهور به همراه گشت های ما در معابر حضور داشته و با مسافربران شخصی برخورد می کنند.

وی ادامه داد: از پلیس راهور درخواست داشته ایم که در هسته مرکزی شهر به مسافر بران شخصی و به خصوص آن دسته از افرادی که از شهرستان برای مسافرکشی به ارومیه مراجعه می کنند اجازه تردد در هسته داخلی شهر را ندهند.

   مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ارومیه تصریح کرد: پلیس راهور در صورت مشاهده مسافربران شخصی مدارک آنان را اخذ نموده و تحویل سازمان تاکسیرانی می کند؛ قصد داریم این طرح را به شورای ترافیک استان برده و با تصویب آن کمی از دغدغه های رانندگان تاکسی بکاهیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید