08:19|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1396 - 01:08
کد خبر: 7045

داخل شورای اسلامی شهر ارومیه واژه ای به نام صداقت وجود ندارد!

مردم به عنوان شورای شهر به بنده رای داده اند و به لحاظ اختیارات همه عضوهای شورای شهر از رئیس شورا تا عضو شورا دارای اختیارات یکسانی هستند.

داخل شورای اسلامی شهر ارومیه واژه ای به نام صداقت وجود ندارد!

مرتضی پیری عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص عدم انتخاب وی به عنوان عضو هیئت رئیسه شورا علی رغم کسب بیشترین آرا در انتخابات گفت: مردم به عنوان شورای شهر به بنده رای داده اند و به لحاظ اختیارات همه عضوهای شورای شهر از رئیس شورا تا عضو شورا دارای اختیارات یکسانی هستند.

وی ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه تحت تاثیر پشت پرده ها برگزار می شود و به دلیل اینکه من به پشت پرده ورود نمی کنم به من رای ندادند؛ افرادی که می توانستند ریاست شورا را در دست خود بگیرد حاضر به کاندیداتوری نشدند و چون بنده فرد نامزد شده را حائز شرایط ریاست شورا ندانستم و برای اینکه به وی رای ندهم خودم هم نامزد شدم.

مرتضی پیری افزود: اعتقاد دارم فردی که هنوز از دانشگاه آزاد واحد نقده لیسانس ادبیات خود را نگرفته است صلاحیت ریاست شورا را نمی تواند داشته باشد؛ این بنده خدا که صلاحیتش در دور اول بررسی ها رد شده بود بلکه صلاحیت علمی و قانونی وی را زیر سئوال می بینم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: نتایج اتخابات داخل شورا نشان می دهد که در داخل شورا واژه ای به نام صداقت وجود ندارد!

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید