00:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1396 - 00:01
کد خبر: 7027

دوره چهارم شورای شهر و شهرداری عملکرد و کارنامه درخشانی ارائه نداد

در اولین جلسه رسمی دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه انتخابات عیئت رئیسه انجام شد که طی آن رسول اصغرزاده به عنوان رئیس شورا و عادل فتاحی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند و همچنین بلافاصله بعد از انتخاب هیئت رئیسه شهردار ارومیه انتخاب و محمد حضرت پور در سمت خود ابقاء شد.

دوره چهارم شورای شهر و شهرداری عملکرد و کارنامه درخشانی ارائه نداد

حسین پناهی عضو شورای شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص تصمیمات انجام گرفته در شورا گفت: در اولین جلسه رسمی دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه انتخابات عیئت رئیسه انجام شد که طی آن رسول اصغرزاده به عنوان رئیس شورا و عادل فتاحی به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند و همچنین بلافاصله بعد از انتخاب هیئت رئیسه شهردار ارومیه انتخاب و محمد حضرت پور در سمت خود ابقاء شد.

وی تصریح کرد: از دوره چهارم که 8 نفر در شورای پنجم هستند، آخرین وضعیتی که شورای شهر چهارم و شهرداری ارائه کرد خروجی خوبی نبود و کارنامه درخشانی ارائه داده نشد.

پناهی ادامه داد: در این موضوع 3 چالش اصلی وجود داشت و در جلسات گذشته این چالش هارا تحت سئوال اعمال کردیم ولی متاسفانه پاسخی برای سئوالات خود نگرفتیم؛ سیاست های کلی برای درآمد پایدار، راه خروج از بحران بدهی ها، راه خروج از وضعیت حقوق و مزایای شهرداری سئوالات مطرح شده بود که متاسفانه بدون اینکه راهکاری برای این معادلات پیدا کنیم به بحث انتخاب ورود کردیم.

 عضو شورای شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: به نظر بنده دوران چالش واری رو به رو ما وجود خواهد داشت ولی به نظر دوستان با شهردار فعلی می توان از بحران عبور کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید