19:45|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1396 - 20:58
کد خبر: 7019

توسعه و مدرنیته شدن ارومیه مبنی بر تصمیمات شورای اسلامی شهر

دیروز یکم شهریور سال 1396 مراسم تحلیف حکم پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا برگزار شد، شهر ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبود و با حضور قربانعلی سعادت مقام عالی استان و عباس حسن خانی فرماندار ارومیه مراسم تحلیف حکم 11 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی برگزار شد.

توسعه و مدرنیته شدن ارومیه مبنی بر تصمیمات شورای اسلامی شهر

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، دیروز یکم شهریور سال 1396 مراسم تحلیف حکم پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا برگزار شد، شهر ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نبود و با حضور قربانعلی سعادت مقام عالی استان و عباس حسن خانی فرماندار ارومیه مراسم تحلیف حکم 11 عضو پنجمین دوره شورای اسلامی برگزار شد.

با شروع رسمی دوره پنجم شورای اسلامی ورق دیگری در تاریخ شهر آب و آبادانی ارومیه رقم خورد و حالا باید در این بازه زمانی 4 ساله مسئولانی که برای انجام کار برگزیده شده اند حداکثر تلاش خود را برای افزایش امکانات و زیبایی ارومیه به خرج دهند.

شورای شهر تاثیر بسیار زیادی بر روی آن شهردارد و به نوعی اصلی ترین و اساسی ترین تصمیمات در قبال توسعه شهری و عمران و ساخت و ساز توسط شورای اسلامی شهر گرفته می شود.

نقش انکار نشدنی شورا هنگامی به چشم می آید که تیم اجرا کننده تصمیمات شورای اسلامی شهر یعنی شهرداری بتواند دستورات و مصوبات شورای شهر را به طور تمام و کمال اجرا کند.

نهاد اصلی تصمیم گیرنده شهری همواره باید دغدغه رشد و توسعه هر چه بهتر شهر خود را داشته باشد تا بدین شکل با همکاری دیگر نهادها بتوان تحولی عظیم در شهر ارومیه به وچود آورد.

شهر ارومیه در بسیاری از شاخص ها از جمله شاخص های بهداشت و درمان و همچنین سرشاخه آموزش و پرورش کمبودهای بسیار فراوان و بزرگی را دارد؛ لایق و پسندیده نیست که شهر ما دیار چی چست قطب کشاورزی ایران شهری در شمالغرب ایران اسلامی همجوار با 3 کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان که فرصتی بسیاار مغتنم و بزرگ برای هر کشور و شهری است شایسته نیست ارومیه با این همه ظرفیت در شاخص های اصلی زندگی انسان جزو شهرهای ضعیف و آخر از نظر امکانات باشد.

شورای شهر ارومیه، شهرداری ارومیه و دیگر مقام های عالی رتبه استانی و شهرستانی باید تلاش خود را دو چندان کنند تا بلکه در دوره ی جدید تحولی شگرف در ارومیه به وجود آورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید