06:24|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1396 - 00:22
کد خبر: 7010

خبرنگاران باید بیانگر واقعیت ها باشند

آسیب های جامعه از طریق آگاهی و اطلاعات کاهش پیدا می کند؛ لذا چه دست به قلم و چه لب به سخن که باشی، باید واقعیت ها را بیان کرد.

خبرنگاران باید بیانگر واقعیت ها باشند

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، نادر صفرزاده، معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در آئین تجلیل از بازنشستگان رسانه ای استان آذربایجان غربی گفت: امروز، رسانه ها به ویژه فضای مجازی، توانسته اخبار را به صورتی انعکاس دهد که آسیب ها به حداقل برسد.

وی با بیان این که آسیب های جامعه از طریق آگاهی و اطلاعات کاهش پیدا می کند افزود: چه دست به قلم و چه لب به سخن که باشی، باید واقعیت ها را گفت.

صفرزاده ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که جریان تبادل اطلاعات بین جوانان و افراد دنیا باسرعت تر از اکنون جریان داشته باشد.

وی اظهار کرد: پیام حق باید به مردم رسیده و با این اقدام بیداری اسلامی در بین مردم صورت بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی، مدیرکل اداره ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز با حضور در این مراسم، با بیان این که اگر خبرنگار نباشد رسانه بی مفهوم خواهد بود گفت: با وجود این افراد، رسانه معنی گرفته و با وجود عشق به حرفه خویش، کار اطلاع رسانی به درستی انجام می گیرد.

وی عنوان کرد: خبرنگار باید امانتدار باشد؛ همچنین اصحاب رسانه باید خالق خبر باشند و نه سارق خبر، چراکه با وجود این تلاش ها می توان به مقام بازنشستگی و به درجه موفقیت رسید.

کریمی ادامه داد: خبرنگار رسانه ها بایذ اهل مطالعه بوده و به طریقی رفتار کنند که مردم به آنان اعتماد داشته باشند، لذا در این صورت جامعه نیز به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد.

در پایان مراسم نیز، خانه مطبوعات آذربایجان غربی، از جمعی از بازنشستگان رسانه ای، تجلیل و تقدیر کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید