21:34|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396 - 00:07
کد خبر: 7001

مراسم ماهیگیری خانوادگی، 2تا5 شهریور، پارک ائللرباغی ارومیه

هدف از برگزاری این مراسم تفریحی، جذاب و فرهنگی آموزش صید با قلاب و فرهنگ ماهیگیری و استفاده از ماهی به عنوان یک غذای سالم و مفید می باشد.

مراسم ماهیگیری خانوادگی، 2تا5 شهریور، پارک ائللرباغی ارومیه

معصوم فصیح مدیرکل شیلات استان آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در رابطه با برنامه فرهنگی ماهیگیری خانوادگی در ارومیه گفت:

به مناسبت هفته دولت از تاریخ 2 شهریور ماه تا 5 شهریور در پارک ائللر باغی ارومیه مراسم ماهیگیری خانوادگی با قلاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: تعداد زیادی ماهی خوراکی از کل استان جمع آوری شده و در حوض آبی پارک ائللرباغی ریخته شده تا در روز های مسابقات صیادان و ماهیگیران به همراه خانواده با صید آن ها بهره مند گردند. به اشخاصی که صید بزرگ تری را داشته باشند جوایزی اهداء خواهد شد.

فصیح اعلام کرد: هدف از برگزاری این مراسم تفریحی، جذاب و فرهنگی آموزش صید با قلاب و فرهنگ ماهیگیری و استفاده از ماهی به عنوان یک غذای سالم و مفید می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به جز این مراسمات فرهنگی و خانوادگی، فدراسیون ورزش های همگانی، مراسم ماهیگیری در سد ها و رودخانه های استان نیز برگزار می کند که در آن به صورت حرفه ای ماهیگیری انجام می شود. به عنوان مثال در روزهای پیش جمعی از ماهیگیران استان در سد بوکان و حتی در کنار رود ارس به ماهیگیری پرداختند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید