14:16|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396 - 23:49
کد خبر: 6999

هدف اصلی تیم جوانگرایی و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ است

تمرینات تیم دو هفته است شروع شده است و طی جلساتی که امروز در سازمان لیگ والیبال برگزار می شود زمان دقیق شروع سوپر لیگ مشخص خواهد شد.

هدف اصلی تیم جوانگرایی و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ است

ساسان خداپرست سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار داشت: تمرینات تیم از دو هفته پیش  شروع شده است و طی جلساتی که امروز در سازمان لیگ والیبال برگزار می شود زمان دقیق شروع سوپر لیگ مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: قبلا زمان شروع لیگ را 5 مهر ماه اعلام کرده بودند که شروع مسابقات به بازه زمانی 5 تا 15 مهر ماه موکول شده است؛ آماده سازی تیم در دوران بدنسازی قرار دارد.

خداپرست در مورد لیست تیم اظهار داشت: لیست تیم به غیر یک بازیکن به نام مرتضی شریفی مشخص شده است که با این بازیکن نیز در حال مذاکره می باشیم، بیش از 90 درصد بازیکنان تیم بومی و از 18 بازیکن تیم 8 بازیکن جوان، 2 بازیکن زیر 19 سال هستند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص امید به نتیجه گرفتن این تیم اظهار داشت: سعی و هدفی که داریم این است که در وهله اول به پلی آف رقابت ها صعود کنیم ولی نتیجه گیری در سوپر لیگ ایران بسیار سخت است و هدف ما بیشتر روی جوان گرایی است تا نتیجه گیری.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه تنها تیمی است که تماما از نیروهای بومی خود استفاده می کند، ما به غیر از سعید معروف و میلاد عبادی پور که شرایطی متفاوت دارند و به سراغ هر نیرویی که احساس می کردیم برای ترکیب تیم نیاز است رفته ایم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: هدف اصلی تیم صعود به پلی آف است و نتیجه گیری بعد از آن بستگی به رو در رو شدن با تیم ها و حریفان است که تیم ما در چه شرایطی بازی می کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید