13:43|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396 - 21:56
کد خبر: 6994

اتمام حجت مجلس با دولت/تیم اقتصادی دولت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه باید با هم همراه باشند

رای مهمی که مجلس به کابینه داد خصوصا از نظر از تعداد وزرای پیشنهادی و آرای بالا نشان داد که مجلس به دنبال حمایت از دولت است.

اتمام حجت مجلس با دولت/تیم اقتصادی دولت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه باید با هم همراه باشند

سیدمحمد تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز در خصوص انتخاب وزیران و رای اعتماد به کابینه گفت: رای مهمی که مجلس به کابینه داد خصوصا از نظر از تعداد وزرای پیشنهادی و آرای بالا نشان داد که مجلس به دنبال حمایت از دولت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان اعتماد بالایی به تیم اقتصادی دولت داشتند که این دارای پیام روشنی است، مجلس درصدد رفع مشکلات اقتصادی کشور است و به نوعی با دولت اتمام حجت کرد و به نوعی از این پس دولت وظیفه دارد مسیر رفع مشکلات مردم را حل کند.

سیدمحمد تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: این بدان معنا نیست که مجلس با داشتن اعتماد بالا نظارت نخواهد داشت بلکه ماموریت و مسئولیت همراه حمایت و پشتیبانی از وزرا ادامه خواهد یافت.

وی در خصوص تیم اقتصادی کابینه گفت: در تیم اقتصادی کابینه دو شاخص مهم است که یک شاخص قدرت و کارایی خود وزیر و دیگری تیم همراه همفکر برای رسیدن به هدف است و در کنار این سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی نیز توجه ویژه ای باید داشته باشند که در صورت همراهی این شاخص ها با یکدیگر قابلیت حل بخشی از مشکلات را دارند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید