15:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1396 - 22:57
کد خبر: 6986

سمینار مربیان غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

در شهریور ماه نیز سمینار مربیان غرب کشور در ارومیه برگزار خواهد شد و از مهم ترین رویدادهای ورزشی به شمار می آید که نیازمند اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای می باشد.

سمینار مربیان غرب کشور در ارومیه برگزار می شود

بهمن شکاری، رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی در گفت و گو با سرویس ورزشی باریش نیوز، با اشاره به مشکلات این هیئت گفت: ارومیه، شهری است که تمام هیئت های آن دارای مشکلات مشترکی است و حمایت مالی از هیچ کدام از هیئت ها، به هیچ عنوان صورت نمی گیرد.

وی افزود: در نهایت درآمد هیئت از صدور فیش میادین و کمک های افراد دلسوز حاصل شده و تامین اعتبار می کنیم؛ در بیشتر موارد نیز بازیکن ها برای شرکت در مسابقات، با هزینه شخصی اعزام می شوند.

شکاری با اشاره به این که بازیکن ها باید به جای صرف هزینه، دستمزد دریافت کرده و هزینه های مسابقات را هیئت ها متحمل شوند ادامه داد: تنیس رشته ای است که از بعد تماشاگر هنوز جا افتاده نیست و نیازمند حمایت می باشد.

وی اظهار کرد: همیشه ما در فشار مالی قرار داریم ولی با وجود این همیشه تلاش کرده ایم که در اعزام بازیکن ها و تیم های خود، با مشکل مواجه نشویم.

شکاری عنوان کرد: کمکی که اداره کل به ما می کند، عدم اجاره اماکن است که کمک بزرگی برای ما محسوب می شود، بدین معنی که زمین سرپوشیده و 9 زمین روباز و سالن، به ما اجاره داده نشده و به صورت رایگان از آن ها استفاده می کنیم.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی با اشاره به دو بازیکن تنیسور که به اردوی تیم ملی راه یافته اند گفت: رومینا زینالی قهرمان تنیس ایران، زیر 14 سال بوده و در عضویت تیم ملی قرار دارد.

وی افزود: شهرزاد بانی سعید نیز به انتخابی تیم ملی بزرگسالان با سن 16 سال به انتخاباتی مسابقات جوانان آسیایی دعوت شده و پیش بینی می کنیم که هردو بازیکن دعوت شده انتخاب گردیده و به غرب آسیا اعزام شوند.

شکاری بیان کرد: در شهریور ماه نیز سمینار مربیان غرب کشور در ارومیه برگزار خواهد شد و از مهم ترین رویدادهای ورزشی به شمار می آید که نیازمند اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید