17:57|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396 - 23:54
کد خبر: 6962

افزایش 10 درصدی شهریه دانشگاه همانند سالیان گذشته است

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شروع شده است ولی ورودی های با آزمون توسط سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد؛ از 18 این ماه ثبت نام اینترنتی شروع شده است و از 18 شهریور ماه نیز ثبت نام حضوری و تکمیلی انجام خواهد گرفت.

افزایش 10 درصدی شهریه دانشگاه همانند سالیان گذشته است

عزیز جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در گفت و گو با سرویس فرهنگی باریش نیوز در خصوص ثبت نام دانشجویان گفت: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شروع شده است ولی ورودی های با آزمون توسط سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد؛ از 18 این ماه ثبت نام اینترنتی شروع شده است و از 18 شهریور ماه نیز ثبت نام حضوری و تکمیلی انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: استقبال و تعداد ثبت نام کنندگان به علت ثبت نام اینترنتی معلوم و مشخص نیست؛ اشخاصی که دارای دیپلم علوم تجربی می باشند برای آن ها انتخاب رشته باز شده است و مراجعه کننده نیز برای رشته های مربوطه با تجربی افزایش یافته است.

جوان پور تصریح کرد: سالیان قبل رشته های میکروبیولوژی با آزمون بودند که از امسال تبدیل به بدون آزمون شده اند که این امر موجب افزایش استقبال شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه تاکید کرد: شهریه های دانشگاه همانند ترم های قبل با 10 درصد افزایش برای ورودی های جدید مواجه شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید