12:05|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1396 - 02:48
کد خبر: 6958

نمایندگان مجلس در انتخاب وزیران دقت کنند

افرادی که در زیر شکنجه های دشن درد ها را تحمل کردند تا آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب زنده بماند. خداوند به آن ها سلامتی عطا کند و بهشت نصیبشان گردد.

نمایندگان مجلس در انتخاب وزیران دقت کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در سخنان خود در نماز جمعه گفت: روز پیش یعنی 26 مرداد سالگرد ورود اسرای سرافراز ایران بعد از تحمل سال ها رنج و اسارت به کشور بود. افرادی که در زیر شکنجه های دشن درد ها را تحمل کردند تا آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب زنده بماند. خداوند به آن ها سلامتی عطا کند و بهشت نصیبشان گردد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: روز 21 اوت (میلادی) روزی بود که صهیونیست ها در آن روز قسمتی از مسجدالاقصی، قبله اول مسلمین را سوزاندند و دولت جمهوری اسلامی این روز را روز جهانی مسجد نامگذاری کرد که امسال مصادف با 30 مرداد است.

مهدی قریشی ادامه داد: خداوند به هیچ مکانی به اندازه مسجد بها نداده. انسان هایی مسجد را می سازند و آباد می کنند که اهل نماز و عبادت هستند و آن ها اهل بهشت اند. اگر هر شخص مسجدی بنا کند خداوند به او در بهشت قصری عطا خواهد کرد حتی اگر آن مسجد به اندازه لانه پرنده ای باشد، یعنی حتی اگر کوچک هم باشد ثواب آن پابرجاست. پیامبر بزرگوار به هر شهر و مکانی که می رفتند اولین کاری که انجام میدادند ساخت و بنای مسجد بود تا دین مبین اسلام گسترده شود.

وی خاطر نشان کرد: در شهر ما کمبود مسجد وجود دارد و مسئولین به همراه جماعت شهر باید هزینه کنند تا در شهرمان مسجدهای بیشتری بنا کنیم تا دین زنده بماند. ثواب خواندن نماز در مسجد خیلی بالاتر از خواندن نماز در خانه است. مساجد باید پر باشند و خود و خانواده هایمان باید در مساجد حضور داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در پایان خطاب به نمیاندگان مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که قرار است به وزرای پیشنهادی رای بدهند تا دولت دوازدهم به صورت رسمی کار خود را شروع کنند توصیه ای دارم:

خدا را در نظر بگیرند و اگر چشم بسته و یا به دلیل هم حزبی بودن به شخصی رای بدهند، اگر آن وزیر به مردم خدمت نکند و اخلاق را رعایت نکند، نمایندگان مجلس نیز به همان مقدار مقصر هستند و اما بلعکس اگربه فردی متدین و با تقوا که فعال و کاری است رای دهند، در آینده اگر آن وزیر به مردم خدمت کرد و کارهای مفیدی انجام داد، نمایندگان نیز در آن ثواب شریک می باشند، لذا معیار انتخاب وزیر باید خدا و تقوا باشد نه حزب و گروه خاص.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید